Pip Blom - Welcome Break [2021]

Pip Blom
Welcome Break
Heavenly / 2021
8.0
8

Holandski kvartet Pip Blom objavili su 2019.godine svoj veoma dobar debi album “Boat”. Sada se vraćaju jednako dobrim, drugim albumom “Welcome Break”, što je inače naziv lanca servisnih stanica na autoputevima širom Velike Britanije. Na svom prvom albumu Pip Blom zvučali su razdragano i mladalački opušteno, što je i sasvim normalno jer su u tom periodu jedva imali dvadesetak godina.

Ni sada, u trenutku objavljivanja drugog albuma, nisu bogzna kako stariji, ali su bogatiji za jedno veliko iskustvo a to je turneja širom sveta koja je pratila njihov debi album, što je i glavna inspiracija za pesme sa ovog albuma. Pip Blom (vokal/gitara) je napisala 20 pesama tokom tri meseca, i izabrala 16 koje je bend snimio u studiju.  Inače iako bend, u kome između ostalih svira i njen mlađi brat Tender Blom, nosi ime pevačice, nije njen prateći sastav već jednostavno nosi njeno ime.

Bend nije previše odstupio od muzičkog puta koji su postavili prvim albumom. I dalje je to jedan veoma dobar i melodičan gitarski pop.  Pip Blom su veoma pametno ispolirali svoj zvuk, dali su više prostora melodijama ali nisu izgubili ništa na onoj mladalačkoj sirovosti i poletu kojim je odisao prvi album.

“You Don’t Want This” i “Keep It Together” su punokrvni  indie pop hitovi, na kojima bend ne pokušava ništa novo, pa samim tim nisu prenatrpani nepotrebnim muzičkim detaljima, što se u poslednje vreme često dešava kod mladih pop bendova.

“I Know I'm Not Easy to Like” je malo žešća, sa post pank atmosferom, dok je “12” svojm čvrstinom je u  indie rock vodama.  “It Should Have Been Fun” kreće melanholičnim mid tempom, da bi eksplodirala na distroziranom, i veoma melodičnom refrenu. Na  “Different Tune” i “Holiday” Pip Blom pokazuju da veoma dobro uspevaju da se nose sa nežnijim i sofisticiranijim pop melodijama dok Pip svojim vokalom uz veoma lepe harmonije, uspeva da isporuči pristojan emotivni raspon od besa do melanholije.

Pip Blom su na svom drugom albumu “Welcome Break” uradili sve kako treba i stvorili jedan svetao i opušten pop album.