Troppo
Sezona 2
Amazon Prime / 2024
Thomas Jane, Yolanda Ramke, Grant Brown
Yolanda Ramke, Candice Fox
Australija

Australijska serija "Troppo" vraća se sa drugom sezonom koja nastavlja da istražuje misterije i zločine u tropskom okruženju Queenslanda. Sam izraz "troppo" se koristi među lokalnim stanovništvom za mentalne probleme nastale pod uticajem tropske klime

Kroz sočan pejzaž isprepleten sa divljinom i lokalnom faunom, serija koristi svoje okruženje ne samo kao pozadinu, već i kao ključni element u stvaranju atmosfere napetosti i izolacije.

Tropske šume, močvare i divljina Queenslanda igraju vitalnu ulogu u seriji. Ova mesta, prekrivena gustim rastinjem i nastanjena opasnim životinjama poput krokodila i zmija, stvaraju osećaj stalne pretnje i neizvesnosti. Ovakav ambijent doprinosi klaustrofobičnoj atmosferi serije, naglašavajući izolaciju glavnih likova od civilizacije i sigurnosti. Priroda je prikazana kao nepredvidiva i neprijateljska sila, koja utiče na dinamiku između likova i dodatno komplikuje njihove pokušaje da reše zločine. Gotovo da osetite vrelinu i veliku vlažnost tropskog, močvarnog okruženja u kome se glavni junaci zlopate.

Glavni likovi serije, Ted Konkaffey i Amanda Pharrell, donose složenost i dubinu kroz svoje performanse a hemija među njima je evidentna, mada ne ona fizička već hemija dvoje ljudi koji su odbačeni od modernog sveta i koji se potpuno razumeju u svojoj specifičnosti. Thomas Jane kao Ted Konkaffey i Nicole Chamoun kao Amanda Pharrell uspevaju da prenesu suštinu likova koji su složeni i opterećeni događajimiz svoje prošlosti.

Ted Konkaffey, bivši policajac optužen za zločin koji nije počinio, nosi težinu prošlosti koja ga stalno prati. Njegova borba sa unutrašnjim demonima i želja za iskupljenjem su centralne teme koje Jane uspešno dočarava kroz suzdržanu i introspektivnu glumu. Ted je lik koji stalno balansira između želje da pobegne od svoje prošlosti i potrebe da dokaže svoju nevinost.

Amanda Pharrell, lokalna detektivka sa burnom prošlošću, donosi kontrast kroz svoju otvorenost i borbenost. Chamoun uspeva da prikaže lik koji se ne plaši da izazove autoritete, ali koji je istovremeno ranjiv zbog svojih grešaka iz prošlosti. Amanda je složen lik čija je snaga u njenoj hrabrosti da se suoči sa sopstvenim demonima, dok istovremeno pomaže Ted-u u njihovim zajedničkim istragama.