bar italia - The Twits [2023]

bar italia
The Twits
Matador / 2023

Londonski trio Bar Italia postoji od 2019. godine i već iza sebe imaju 4 albuma. Prva dva albuma “Quarrel” (2020) i “Bedhead” (2021) objavili su za malu nezavisnu izdavačku kuću World Music koju vode muzičari i umetnici Dean Blunt i Inga Copeland. Ova dva albuma su bendu donela ograničenu popularnost, uglavnom u uskim krugovima ljubitela nezavisne muzičke scene. Sa ova dva albuma Bar Italia su, pak, uspeli da zadobiju pažnju izdavačke kuće Matador, koja, iako je nezavisna, spada u jedne od najuticajnih etiketa u svetu.

Prvi album za ovu etiketu “Tracey Denim”, Bar Italia su objavili prošle godine. Naravno, sa mnogo snažnijom etiketom iza sebe, ovaj album je omogućio bendu značajniji probj na svetsku muzičku scenu. Krajem prošle godine, na iznenađenje i zadovoljstvo svojih fanova, bend je objavio još jedan album “The Twits”.

Bar Italia, koji inače čine Nina Cristante, Jezmi Fehmi i Sam Fenton, snimili su ovaj album tokom osam nedelja početkom 2023. godine u improvizovanom kućnom studiju na Majorci. Bend je i dalje na sličnom muzičkom putu kao sa prethodnim albumom “Tracey Denim”. Svojim zvukom oni istražuju granice alternativnog roka, post-punka i shoegazea, te album poseduje specifičan zvuk benda koji reflektuje atmosferu izolacije i introspekcije, što je i karakteristično za njihovu muziku.

Album otvara pesma "My Little Tony", koja odmah uspostavlja ton albuma. Uz jednostavne, ali teške stihove, pesma odražava haos i traženje smisla u savremenom životu. Zvuk gitare je prigušen, rif gotovo zlokoban, dok vokali dolaze kao eho kroz režeće distorzirane gitare, stvarajući osećaj izolacije i unutrašnje borbe.