Why Women Kill
Sezona 2
CBS / 2021
Marc Cherry, Austin Guzman
7.7
7

Kreatori tv serije „Why Women Kill“ odlučili su da prate veoma popularan trend poslednjih nekoliko godina, da, poput recimo „Fargo“ ili „True Detective“ svaka nova sezona donese poptuno novu priču i nove likove. Kao i što sam naziv govori, i u drugoj sezoni u fokusu su zločini koji čine žene iz raznoraznih razloga.

U prvoj sezoni imali tri narativa u tri poptuno različita vremenska perioda koje je, naravno pored ubilački nastrojenih žena, povezivala i kuća u kojoj su se svi ti zločini dešavali. Druga sezona vezana je za jedan period, negde tokom 40ih godina prošlog veka, u Los Anđelesu i pratimo priče nekolko žena čiji se živtoni putevi ukrste i uz splet jedinstvenih okolnosti dovedu do, naravno, nasilnih smrti.

Alma Fillcot, glumi je izuzetna Alison Tolman, žena je omiljenog veterinara, Betrama Fillcona, glumi ga uvek odlični Nick Frost. Alma je poptuno obična domaćice iz srednje klase, neugledna, vredna, nikada ne traži puno od života, pre svega, zato đto samtra da zbog svoje jednostavnosti i ne zaslužuje ništa više.

Kako su žene u to vreme, bar ove iz srednje i visoke klase, koje su muževi izdržavali, imale vremena na pretek.  Njena čerka Dee (B.K. Cannon) već odrasla , tako da ona svu svoju energiju i pažnu posvećuje  održavanju svoje bašte, na koju je veoma ponosna. Alma se iz pokrajka divi otmenim i prelepim ženama u elitnom klubu, bogatih besposlenih domaćica „The Garden Club“.

Alma se potajno nada da možda ima šanse da postane deo tog kluba, jer smatra da je njena bašta izuzetna. Njen idol i uzor je otmena i veličanstvena, ali zla i nemilosrdna  predsednica Garden kluba Rita Castillo (Lana Parilla), supruga multimilionera Carsloa Castilla. Privatno, daleko od glamura i očiju javnosti, Rita, pored lažnog imena, krije i mračnu tajnu iz prošlosti. Rita krije i mladog, praznoglavog ljubavnika, propalog glumca i žigola  Scootera Polarskog (glumi ga Matthew Daddario, mlađi brat Alexandre Daddario koja je imala odličnu ulogu u provj sezoni ove serije).