Wednesday
Netflix / 2022
Tim Burton, James Marshall, Gandja Monteiro
Charles Addams, Alfred Gough, Alfred Gough
8.5
8

U doba ozbiljne televizijske hiper produkcije, sve se ređe dešava da vas neka tv serija oduševi na prvi pogled, a da gotovo niste ni čuli za nju ili jednostavno niste ništa očekivali. Upravo se to meni dogodilo sa tv serijom „Wednesday“.

Nije da nije bilo reklama i najava ove tv serije, bilo ih je, ali sve je upućivalo na još jednu dečiju tv seriju, a ja baš i nisam preterani ljubitelj porodice Addams. Gledao sam većinu "novijih" filmova,  tri u devedesetim, i dva animirana filma od pre par godina. Neki su bili bolja, neki lošija ostvarenja, dva pomenuta animirana filma jesu bila zabavna, ali sve je bilo u domenu, nije loše za ubijanje dosade.

Nisam imao neka preterana očekivanja ni od nove tv serije „Wednesday“ iz koje se na osnovu imena može zaključiti da je posvećena, naravno Wednesday Addams, ćerki Gomeza i Mortitie Addams, neobičnoj devojčici sa čudnim interesovanjima.  Nisu ni imena showrunnera ulivala previše poverenja. Alfred Gough i Miles Millar iza sebe imaju ponešto, tu i tamo zanimljivo u sferi tv serija, poput tv serija „Smallville“, „Into The Badlands“ i „The Shannara Chronicles“, ali postoji jedna zajednička osobina za sva ova ostvarenja. Nakon sasvim solidne prve sezone, svaka sledeća bi bila znatno slabija dok ne bi potpuno izbledele i postale apsolutno očajne. Izuzetak je „The Shannara Chronicles“ gde se ceo taj proces dogodio u gotovo jednoj sezoni, te nakon dobrih prvih par epizoda, do kraja prve tv sezone tv serija nije više mogla da se prati.

Postoji još jedna zanimljiva činjenica zbog koje je možda i ovo delo pomenute dvojice daleko bolje od njihovih prethodnih a to je Tim Burton kao izvrešni producent i režiser četiri epizode, imao je dovoljno prostora da postavi ovu tv seriju baš onako kako on to želi, jer svima je poznato da Burton ima nepogrešiv nos kada su u pitanju očaravajuće mračne stvari.