Sezona 1
FX / 2022
Jon Watts, Jet Wilkinson, Greg Yaitanes, Zetna Fuentes
Robert Levine
7.0
7

Jeff Bridges posljednja je u nizu zvijezda s glumačke A liste koja je "pokleknula" pa se s filma prebacila na televiziju. Doduše, za legendarnog Jeffa uloga bivšeg operativca CIA-e kojeg će prošlost početi sustizati kada je mislio da je sve gotovo, zapravo je povratak televiziji jer je još kao dijete krajem pedesetih i šezdesetih prve manje uloge imao upravo u TV-u, između ostalih u showu svog oca Lloyda.

Uloga "starog čovjeka" Dana Chasea bila je za Bridgesa i prva uloga nakon borbe s karcinomom i glumačke pauze od gotovo četiri godine. I premda je Bridges u standardno dobroj formi i premda je ova serija, po običaju, krenula i više nego solidno, relativno brzo se priča tu ispuhala i pretvorio se "The Old Man" u pomalo generički akcijski triler.

Već više od tri desetljeća Chase živi mirnim životom negdje u unutrašnjosti New Yorka i još se on pokušava pomiriti sa činjenicom da mu je umrla supruga Abbey (Hiam Abbas). Živi on sada s dva dobro dresirana rotvajlera i sve dok mu u kuću ne upadne tip s ciljem da ga ubije, čini se Chase kao prosječni grintavi i mrzovoljni umirovljenik u kasnim šezdesetima ili ranim sedamdesetima.

No, kada on uz pomoć svojih pasa ubije uljeza pa krene novi pokušaj skrivanja, shvatit ćemo da on nije bilo tko, već tip s iznimno mračnom prošlosti. I dok se on ponovno pokušava pritajiti, a poseban tim FBI-ija koji vodi njegov nekadašnji kolega Harold Harper (John Lithgow) mu je za petama i pokušava ga eliminirati,  kroz flešbekove saznajemo i pozadinsku priču.

Ta pozadinska priča vodi nas u drugu polovicu osamdesetih i u Afganistan za vrijeme rata sa Sovjetskim savezom, kada je Chase bio CIA-in operativac koji se oteo kontroli i stao na stranu jednog lokalnog warlorda kojeg američka administracija nije podržavala.

Situacija se dodatno zakuhala kada je Chase pobjegao iz Afganistana s warlordovom ženom te su se oni godinama uspješno skrivali u Americi, no nešto što je 30 godina bilo zakopano, sada će početi dolaziti na naplatu.

Najveći problem sa "The Old Man" mi je bilo što je sve to djelovalo dosta naivno i neuvjerljivo, kao da je Bridges od Liama Neesona preuzeo štafetu pa nastavio što je ovaj započeo posljednjih desetak godina. Pozadinska priča o događajima iz afganistanskog rata bila mi je zapravo i najzanimljiviji dio serije koja je obnovljena za drugu sezonu što i ne čudi jer prva završava onim tipičnim visuljkom i bez pravog razrješenja.