Full Circle
Max / 2023
Steven Soderbergh
Ed Solomon
8.0
8

Dvije godine prije ove mini-serije, poznati scenarist Ed Solomon (filmovi o Billu i Tedu, Men in Black, Charlijevi anđeli) udružio je snage s još poznatijim režiserom Stevenom Soderberghom i snimili su tada oni jedan od najboljih krimića posljednjih godina "No Sudden Move". I ovaj puta suradnja se pokazala itekako uspješnom i dobrom jer i "Full Circle" je uzbudljivi triler prepun iznenađenja i preokreta, nevjerojatnih spletova okolnosti u kojem se ništa ne događa slučajno s kvalitetnom glumačkom ekipom i prepoznatljivom dinamičnom Soderberghovom režijom. I počinje "Puni krug" kao nešto što se na prvu čini kao klasični triler o otmici, no ne bi Soderbergh bio Soderbergh da sve to ne zakomplicira i ne spremi brojne twistove, a nakon nekog vremena ćemo shvatiti da tu skoro ništa nije onako kako izgleda na prvu.

Sve će tu krenuti s otmicom dječaka iz bogate obitelji, samo što će kriminalci iz Gvajane zabunom oteti krivog dječaka. Zašto krimosi baš iz karipske državice Gvajane također ćemo saznati relativno brzo, a otmicu je naručila šefica tamošnje kriminalne organizacije Mahabir kako bi zatvorila puni krug i prekinula kletvu. Ta kletva korijene vuče otprije 20 godina kada je ta bogata njujorška obitelj imala jedan poslovni izlet u Gvajani, a otmica dječaka bit će i svojevrsni čin osvete, no jako, jako brzo situacija će se tu potpuno oteti kontroli. I to ne samo zbog toga što su kriminalci oteli krivog dječaka, već kao da će taj čin izazvati uzročno - posljedičnu vezu praktički na sve likove.

Jasno da će u početku Derek (Timothy Olyphant) i Sam (Claire Danes) pretpostaviti da je njihovog Jareda netko oteo zbog financijskih razloga. Pogotovo što je Samin otac, a Jaredov djed celebrity znan i kao Chef Jeff (Dennis Quaid s repićem). Otmičari među kojima su Mahabirin nećak Aked te dva mladića koja su u New York upravo stigla s Gvajane zahtijevaju iznos od točno 314,159 dolara, a ti napeti trenuci odvijaju se dok Derek i Sam još ne znaju da oteti nije njihov sin. U cijelu priču ubrzo će biti uvučena i inspektorica neobičnog imena - Melody Harmony (Zazie Beetz). Ona otprije istražuje Mahabirinu bandu zbog prijevara i pokušava popuniti tu kompliciranu križaljku dok je nadređeni Manny (Jim Gaffigan) stalno gnjavi i sputava, shvatit ćemo do kraja ne bez razloga.

A križaljka je to koju je u početku jednostavno nemoguće riješiti. Sve je tu posve komplicirano i potpuno je nejasno zašto su se ovi Gvajanci okomili baš na tu obitelj i zašto baš taj iznos novca. No, s vremenom će sve tu nekako sjedati na svoje mjesto i povezivati se, a Soderbergh je uspio sve to još jednom odlično povezati i izvesti i snimiti nevjerojatno uzbudljivu, dinamičnu i intrigantnu seriju koja se gleda u jednom dahu.