Bad Trip
Orion Pictures, BRON Studios, Creative Wealth Media Finance
Kitao Sakurai
Eric André (story by), Kitao Sakurai (story by)
6.5
6

Erik Andre (Eric Andre), popularni američki komičar, koji je u žižu javnosti došao putem njegovog šoua, gde je testirao limite dobrog ukusa i reality programa, zajedno sa svojim saradnikom Kitaom Sakuraijem potpisuje autorko delo Bad Trip, road movie koji sadrži sve one trejdmarkove Androovog specifičnog humora.

Naravno, Andre nije najoriginalnija pojava, jer koristi reality, skrivena kamera pristup na način kako su to već dvadeset i kusur godina radili likovi iz Jackass serijala, s tom razlikom što su likovi iz Jackassa, Džoni Noksvil i ekipa, sklapali skečeve u celovečernji film, Sakurai i Andre idu crossover putem, ukrštajući dramaturgiju i reality program u pokušaju stvaranje zanimljivog žanrovskog eksperimenta.

Ono gde uspevaju jeste da u početku stvore bizarnu atmosferu haotičnih dešavanja, gde se zatečeni, nedužni ljudi snalaze na sasvim prirodan način, reagujući uplašeno u zavisnosti od ludila koje im prezentuju prevaranti iza skrivenih kamera, što je u suštini na početku efektan i uspešan eksperiment, uključujući Andreov egzibicionistički trejdmark u skeču o nasankavanju nevinog posetioca auto-perionice.

Međutim, narativ u nastavku filma ne uspeva da prati visoke zahteve kontinuiranog humora, nažalost, dominiraju usiljeni, prečesto vulgarni dijalozi, prepuni stereotipa, koje autori ne uspevaju da implementiraju u smisleni kontekst naracije, iako je politički kontekst više nego transparentan, tako da na suvom ostaju samo reakcije zbunjenih posmatrača, pošto fabularna matrica obiluje naivnim, providnim i patetičnim zapletima, i još gorim moralnim zaključcima.

Bad Trip jeste na momente zabavan i smešan, i crpi sve iz suve drenovine Andreove prirodne harizme i talenta, ali da bi njegova efektiva na celokupan sadržaj filma bila potentnija potreban je mnogo kvalitetniji scenario, i ako hoćete zanimljiviji glumci i likovi.