The Archaeas - The Archaeas [2020]

The Archaeas
The Archaeas
Goner Records / 2020
8
8

Bombastični japanski trio Guitar Wolf, odnosno njihovo pojavljivanje u filmu Wild Zero inspirisali su Violet Archaea da se osmeli i počne da pravi svoje pesme.  Priča u kojoj rock and roll superheroji dolaze, kako bi pomogli trans junakinji da spasi Zemlju od navale vanzemaljskih zombija, dala je vetar u leđa ovoj opakoj trans muzičarki iz Kentakija, da u stilu Marka Sultana (koji je pored Sejija za Violet predstavljao ključni uticaj) otpočne sa gitarom i bubnjevima pod nogama. Vremenom su The Archaeas postali trio, koji svoju neiscrpnu snagu dobija iz nasleđa punk rocka i rock n rolla u posljednjih pedeset godina, počev od AC/DCja, The Dead Boysa i Heartbreakersa Johnnyja Thundersa preko Jay Reatarda i Carbonasa do ranog Ty Segalla.

„Napetost, anksioznost, zloslutna energija i oslobađanje koje dolazi nakon uništavanja mentalnih neprijatelja. Konkretno, njihovog uništavanja rock and roll-om. " Tako Violet opisuje nastajanje svog eksplozivnog debija na etiketi Goner Records. Od prvih taktova “Trapped”, preko “Reality Commander” i “Lip Gloss” ovaj LP ni sekundu ne gubi na intenzitetu. Silina ritma uz sirovi kombo gitare i basa, opisuju teskobu i pritisak savremenog sveta, informacijski priliv koji ne prestaje da plavi sveprisutnu bedu kako ne bi bila previše očigledna. Da je najjača poruka ona lična podvlače “Witch” i “Archaea”, a ona sama dodaje o čemu se radi: „Bes, paranoja, haos, zlo, ljubav, žaljenje, sreća, obespravljenost, oslobađanje, jasnoća, sloboda, moć. Tim redosledom. "

The Archaeas su prava stvar. Udaraju u glavu i razjedaju nervni sistem tokom 27 minuta krvavog jet rock n rolla!