Company of Crime [2020]

Company of Crime
1C Entertainment / 2020
7.5
6

Kao veliki ljubitelj squad based igara, jedva sam čekao neki novi naslov ovakvog tipa. Igra podseća na Phantom Doctrine, mada je manje kompleksan. Igru počinjete kampanjom o kriminalcima, gde je cilj da zauzmete sve delove Londona. Krećete sa pet članova družine i kako se širite na mapi, tako raste i broj vaših saboraca koje možete regrutovati.

Borba u Company of Crime

U početku, dok imate samo jedan rejon pod kontrolom, možete voditi samo 3 lika. Postoji 4 klasa: Izbacivač, mučitelj, krijumčar i pametnjaković. Svaki od njih ima specifične osobine. Mada, imajući u vidu da borbe nisu izazovne, možete koristiti bilo kakav tim i uspešno privesti misiju kraju. Borba počinje taktičkim delom, gde opremate vaš tim i odlučujete gde će ko da bude.

Kada udjete u prostoriju koju trebate “počistiti” kreće borba. Slično XCOM igrama, kretanje je podeljeno u dva segmenta. Prvi je dokle možete da se krećete i to je označeno plavim graničnikom. Posle birate akciju koju želite da izvedete. U igri je akcenat na borbi pesnicama, jer tako ne privlačite pažnju. Postoji veliki broj različitih poteza koje možete odraditi kako bi onesposobili neprijatelja. Bacanje o zid, šut u koleno, udarac glavom o sto i mnogi drugi, imaju za cilj da onesveste ali ne i da ubiju. Svaki lik poseduje određenu količinu energije i života. Udarci u nenaoružanom obračunu oduzimaju malo života i dosta energije. Ako koristite vatreno oružje, oduzimate dosta života neprijatelju i možete ga usmrtiti a u većini misija je bonus ako nema žrtava. Kod pozicioniranja važno je na koju ste stranu okrenuti, jer na taj način kontrolišete prostor ispred sebe.

Problem se javlja kada želite da odradite neki kompleksniji potez, jer vaš lik često zna da udje u protivničku zonu kontrole, i biva ometen. To važi i za protivnike, Programeri bi mogli da porade na veštačkoj inteligenciji pri kretanju likova.