I Am the Night
Studio T / 2019
Sam Sheridan (created by)
U.S.A.
7
7

Bila je ovo serija s velikim potencijalom i s jako zanimljivom pričom i šteta je što autobiografija žene po imenu Fauna Hodel nije dopala ruku nekih sposobnijih autora. Ovako smo dobili u najboljem slučaju prosječan sadržaj koji djeluje nekako usiljeno, čak i pomalo diletantski, s neuvjerljivom glumom, dosta slabim i tankim scenarijem kojeg nisu uspjeli do kraja izvući ni neki ugledni režiseri poput Patty Jenkins (Čudovište, Wonder Woman) koja je režirala prve dvije epizode. Zapravo, u prve dvije epizode priča još i drži vodu, no kako vrijeme prolazi sve se pomalo počinje raspadati i postajati sve neuvjerljivije i predvidljivije. Dobro, nije sve tako crno jer priča ove serije je stvarno zanimljiva i zasnovana je na stvarnim događajima koji su se odigravali od 40-ih do 60-ih godina prošlog stoljeća u Los Angelesu i stvarno je velika šteta što se ovog nije dohvatio neko s više talenta od izvjesnog Sama Sheridana, koji je potpisan kao autor i kreator serije.

Fauna Hodel (India Eisley) 16-godišnja je djevojka, koja 1965. godine saznaje da žena s kojom živi uopće i nije njena majka. Iako se njih dvije naočigled razlikuju pošto je Fauna bjelkinja, a majka joj je crnkinja, djevojka je cijelog života mislila kako je mulatkinja koja je očito povukla puno više gena od bijelog tatice. Ipak, uskoro će saznati pravu istinu, odnosno da ju je žena za koju je mislila da joj je majka posvojila, a da joj je prava majka kćer ekscentričnog losanđeleskog liječnika i bogataša Georgea Hodela, koja je nakon njenog rođenja netragom nestala. Kako bi istražila tko je ona zapravo, Fauna će se iz mjesta u kojem živi u Nevadi zaputiti u Los Angeles, a ondje je već godinama Hodelovim slučajem opsjednut novinar Jay Singletary (Chris Pine). Ovaj novinar s ozbiljnim PTSP-om nakon Korejskog rata i razvijenom privrženosti alkoholnim pićima u mladosti je ozbiljno nastradao kad je čeprkao po slučaju Hodel.

Pretvorit će se sve to u mračnu, noirovsku priču koja i izgleda kao da je snimana negdje 50-ih godina prošlog stoljeća, a nastavlja se "I Am the Night" posredno i na priču o ubojstvu Crne Dalije. Ubojstvo mlade glumice Elizabeth Short (koja je posthumno prozvana Crnom Dalijom) i danas je nerazriješeno i o ovom slučaju snimljen je već bezbroj filmova i serija te su se autori mudro dosjetili da bi priču Faune Hodel mogli povezati s ovim puno poznatijim slučajem. Kako bi cjelokupna situacija djelovala sve uvjerljivije čak i na kraju svake epizode vidimo crno-bijele isječke iz novina kojima se opisuju događaji koji su bili vezani uz prethodnu epizodu. No, ne znam je li to bilo ciljano ili je slučajno ova serija iz govoto pa klasične noirovske priče pobjegla u područje pulpa i treša, ali ne mogu reći da me "I Am the Night" pretjerano oduševio. Moglo je i moralo ovo biti puno bolje.