Amazon Studios, NBC Universal Network TV / 2018
Alan Yang, Miguel Arteta, Janicza Bravo
Matt Hubbard (created by), Alan Yang (created by)
U.S.A.
7.2
7

Iako su u glavnim ulogama poznati komičari iz skeč-šoua Saturday Night Live, nova serija sa Amazona – Forever – je jedna vrlo netipična komedija. Po promotivnom materijalu delovalo je da će biti još jedna komedija sa elementima drame koja se bavi romantičnim problemima jednog para, ali na kraju druge epizode serija menja žanr i teško je pričati o njoj bez spoilera. Zato bi svi koji vole neobične mešavine komedije i drame, i planiraju da gledaju seriju trebalo da preskoče ostatak recenzije i pogledaju prve dve epizode i zaključe da li je ovo serija za njih.

Seriju otvara nekoliko scena iz života bračnog para HoffmanOscara (Fred Armisen) i June (Maya Rudolph), počev od njihovog upoznavanja, početka veze, zaljubljivanja, prosidbe, pa do bračnog života koji se polako pretvara u rutinu i monotoniju. Prvih nekoliko minuta epizode je bez dijaloga, praćeno džez muzikom. Iako se vole, June smatra da treba da urade nešto novo i drugačije, i unesu novinu u svakodnevnicu. Umesto kao i svake godine da odu u kolibu na jezeru, ona ubeđuje Oscara da odu na skijanje. Nakon što se bezazlena prepirka pretvori u svađu zašto nemaju dece, June ostaje da pije u baru, a Oscar odlazi na skijaje, ali doživi nesreću i zaleti se u drvo.

U drugoj epizodi, otkrivamo da je Oscar umro i June pokušava da se navikne na život bez njega. Ona je upala u depresiju, ali odlučuje da promeni život i nastavi dalje. Ona dobija unapređenje i novu poziciju na Havajima, ali se tokom leta udavi orahom, pa i ona umire. Iznenada, June se budi u nekoj vrsti života nakon smrti, gde je dočeka Oscar, koji joj objasni da su duhovi. Oni će živeti kao duhovi u napuštenom predgrađu Riverside, zajedno sa ostalim preminulim ljudima. Nakon prvobitnog šoka, June i Oscar se navikavaju na život posle smrti u idiličnom komšiluku, ali se javljaju isti problemi kao i dok su bili živi – sve se pretvara u rutinu i monotoniju, i brak im ponovo zapada u krizu.

Jedan od producenata serije je Alan Yang, ko-kreator serije Master Of None, i slično kao i tamo imamo epizode koje se fokusiraju na sporedne likove, poput Oscarovog prijatelja, sarkastičnog tinejdžera Marka (Noah Robbins) koji je umro u 1970-im, ili Oscarove i Juneine nove komšinice, misteriozne Kase (Catherine Keener). Odlična je šesta epizoda u kojoj se glavi likovi i ne pojavljuju, i fokus je na romansi između dvoje trgovaca nekretninama u Riversideu, udatoj Sarah (Hong Chau) i oženjenom Andreu (Jason Mitchell), i tokom epizode pratimo razvoj njihovog odnosa. Kao i serija The Good PlaceForever se bavi temom života posle smrti, ali i životom uopšte, i preispituje ima li nešto više od svakodnevnice ili prosto treba uživati u malim stvarima i posebnim momentima koji nas čine živima.

Recenzija je originalno objavljena na blogu Knjige, Filmovi, Serije.