Sarah Shook & The Disarmers - Sidelong [2017]

Sarah Shook & The Disarmers
Sidelong
Bloodshot Records / 2017
8.4
8

The Disarmers su praktično naterali gospođu Shook da snimi svoj prvi album, pošto je ona bila savršeno srećna činjenicom da nastupa pred svojim vernim fanovima u okolini Chapel Hilla u Severnoj Karolini.

Njene pesme su napisane za publiku koju može da čini i jedan jedini čovek, sa flašom viskija i cigaretom, što predstavlja nasleđe klasičnog outlaw countryja, u njenom slučaju još i podgrejanog punk rock energijom

Sama Sarah je prilično kontradiktorna pojava: ona je majka, aktivista ljudskih prava, biseksualka, ateista i vegan, otprilike potpuna suprotnost od klasičnog redneck stereotipa koga zamišljamo u ovoj vrsti muzike, ali poseduje onu surovu dozu iskrenosti, koja pomešana sa pesničkim umećem i poganim rečnikom, pogađa pravo u centar. I izgleda kao fan Guns N Rosesa.

Pesma "Heal Me" donosi stihove u kojima se najočiglednije vidi esencija njene muzike:"There's a hole in my heart ain't nothin' here can fill / but I sure keep hopin' the whiskey will," to su klasične country balade o propalim vezama i brakovima, koje se završavaju nad flašom ili u barovima, ali Shookova dodaje bes kao sirovu emociju preko koje nanosi još i dozu samoironičnog crnog humora, da bi pretvorila svaku od ovih pesama u malo remek delo.

"Drinkin' water tonight ‘cause I drank all the whiskey this morning..."  je posveta Dwightu Yoakumu u istoimenoj pesmi u kojoj Sarah peva o svojoj devojci, koja je ostavlja zbog nekog poznatog pevača. "Nothin' Feels Right But Doin' Wrong" i "Fuck Up" su surovo samokritične - "God don't make mistakes, He just makes fuck-ups," je jedan od najboljih primera za ovo.

Osim tekstova i mladalčke energije, na albumu je ključna iskusna postava u vidu The Disarmersa. Eric Peterson je na gitari a Phil Sullivan na lap steel gitari. Zajedno sa ritam sekcijom, John Howie Jr. na bubnjevima i Jasonom Hendrickom na basu, oni pružaju savršenu podlogu na kojoj Sarah Shook uspeva da iskaže sve ono što se godinama skupljalo u njoj. Odličan debi album koji najavljuje sjajnu karijeru.