Shinyribs - I Got Your Medicine [2017]

Shinyribs
I Got Your Medicine
Mustard Lid / 2017
9.0
9

Kada je imao 14 godina, u Beaumontu, TX, Kevin Russell je ispod očevog kreveta pronašao pendrek, mašinu za šivenje, gitaru i kutiju sa stripovima. Sudbina je htela da izabere gitaru. Iako je najveci deo karijere bio frontmen The Gourdsa, on je od 2008. krenuo da nastupa i solo, pod imenom Shinyribs. S obzirom na to da je njegov matični bend, koji je jedan od uticajnijih predstavnika alt-countyja i Americane, rešio da pauzira sve dalje aktivnosti, stvorio se prostor da Russell malo ozbiljnije poradi na svom projektu, što je on i oberučke prihvatio. Oformio je novi bend, i u malo širem sastavu snimio sa njim nešto potpuno drugačije od materijala na kome je radio veći deo svoje karijere.

I Got Your Medicine je gumbo koji se kreće od country soula preko swamp popa do Louissiana R'n'B-ja, ali koji je skrčkan na pravi način, uz poštovanje tradicije ali sa daškom lucidnosti i svežine. Čini se da je Dr.John zaposeo Kevina, duvačka sekcija - Tijuana Train Wreck Horns i prateci vokali - Shiny Soul Sisters imaju snažan New Orleans vibe. Pesma na kojoj je to najočiglednije je Tub Gut Stomp and Red-eyed Soul, a na press releaseu je tim rečima opisan Shinyribs muzički stil. Takođe, Russel je dodao:"Kada bi Woody Guthrie i Allen Toussaint sarađivali na pesmi o laganom potonuću radničke klase u farmaceutsku zavisnost uz nestajuće ekonomske mogućnosti, to bi otprilike bilo to". Uticaj Toussaint-a se vidi i direktno kroz obrade pesama A Certain Girl i Nothing Takes the Place of You. Ceo LP je snimljen uživo za samo tri dana i na ovaj način bend je uspeo da konzervira energiju koju ima na nastupima, što verovatno ne bi bilo toliko efikasno da se za produkciju nije pobrinuo stari Mississippi vuk Jimbo Mathus. Pesma koja se izdvaja, kao hit koji vam na prvo slušanje ulazi u uvo, je I Don't Give a Shit, country romp duet sa Alice Spencer. Komično religiozna Cross is the Boss zatvara ploču, a lek koji vam je Shinyribs isporučio su osmeh i malo starog dobrog tresenja guzicom.