Los Bitchos - Talkie Talkie [2024]

Los Bitchos
Talkie Talkie
City Slang / 2024

Los Bitchos, londonska grupa poznata po svom veselo-psihodeličnom instrumentalnom zvuku, vraća se sa novim albumom "Talkie Talkie" i donosi jedinstvenu mešavinu zvukova koja ih karakteriše. Članice benda, poreklom iz različitih delova sveta – Agustina Ruiz (iz Urugvaja, svira klavijature), šveđanka Josefine Jonsson na bas gitari , Serra Petale (gitara, australijanka sa turskim korenima) i za bubnjem Nic Crawshaw iz Velike Britanije, stvaraju bogatu zvučnu tapiseriju, prožetu uticajima cumbije, surf rocka i disko ritmova. Ovaj album je evolucija njihovog specifičnog stila, ali i polje eksperimentisanja sa širim spektrom zvukova i emocija.

Album "Talkie Talkie" donosi vibrantnu mešavinu žanrova, pri čemu su pesme u suštini poziv na ples, ali sa dubljim slojevima zvučnih eksperimenata. Los Bitchos uspešno kombinuju surf gitare sa ritmovima latino muzike, ali uvode i slojeve psihodelije, što stvara osećaj putovanja kroz prostor i vreme. Muzika evocira slike leta, tropskih plaža i neprekidne zabave, ali iza te prividne lakoće krije se ozbiljan muzički rad i sofisticiranost u aranžmanima.

Album započinje pesmom "Hi!" koja odmah uvlači slušaoca u vibrantan svet Los Bitchos. Njeni energični rifovi i optimistična atmosfera postavljaju ton koji obećava mnogo, a vesela i psihodelična tekstura gitara kreira osećaj letnje žurke koja nikad ne prestaje. Ova pesma daje albumu eksplozivan početak, ali i određuje osnovni pravac – ritmičku dinamiku i razigranost koja traje do poslednje pesme.

Nasuprot ovoj pesmi, tu je "Road" koja unosi malo drugačiji ton - filmska i introspektivna, nudi dublji emotivni sloj, kao da nas poziva da na trenutak zastanemo usred energije albuma i osetimo malo melanholije.

"Talkie Talkie, Charlie Charlie" donosi latino ritmove i indie senzibilitet, stvarajući zaraznu melodiju koja mami na osmeh. Pored toga, uticaji surf rocka dodaju sloj nostalgije, evocirajući bezbrižne letnje dane i atmosferu neprekidne zabave.