The Veil
Hulu / 2024
Daina Reid, Damon Thomas
Steven Knight
6.5
6

Nakon velikog uspjeha s već kultnom serijom "Peaky Blinders", Steven Knight naveliko štanca televizijske serije, no kvalitetom tu gotovo ništa nije ni blizu sage o bandi iz Birminghama. Posljednji Knightov "izbačaj" bila je ova šestodijelna trilerska mini-serija s Elizabeth Moss i Yummom Marwan u glavnim ulogama. Moss je misteriozna špijunka Imogen, tajna agentica koja je očito slobodni strijelac i u početku nam je nejasno za koga ona radi. U kontaktima je ona i s francuskim DGSE-om i američkom CIA-om, a poslana je ona na zadatak u izbjeglički kamp negdje na granici između Sirije i Turske.

Ondje je smještena Adilah el Idrissi (Marwan), mlada Francuskinja porijeklom iz Alžira za koju postoje sumnje da bi mogla biti jedna od zapovjednica ISIL-a koja priprema teroristički napad negdje na zapadu.

Očigledno je Adilah obrazovana mlada žena i potpuno je nejasno zašto bi se netko poput nje ne samo pridružio toj koljačkoj organizaciji, već i postao jedan od vođa, zloglasna teroristica koju znaju pod ozloglašenim nadimkom Djinn al Raqqah. Dosta je nejasno ne samo koje su njene intencije, već i koji su planovi Imogen, a očigledno je da obje žene igraju tu neke dvostruke igre.

Nakon što Imogen izbavi Adilu iz izbjegličkog kampa, njih dvije će krenuti preko Istanbula prema Parizu, a iako je očito da jedna od druge skrivaju puno toga, ako žele preživjeti morat će razviti povjerenje jedna prema drugoj. I premda smo od Elizabeth Moss odavno naučili da je sjajna glumica koja je jako dobro snalazi u najširem dijapazonu uloga, ostalo mi je sve ovo dosta nedorečeno. Očekivao sam ipak puno više od ove trilerske serije.