Martin Bourboulon
Matthieu Delaporte, Alexandre de La Patellière, Alexandre Dumas
Francuska
Francuski
7.0
7

Poznati i nekoć mnogima omiljeni roman francuskog pisca Alexandra Dumasa doživio je novu ekranizaciju. Ne pretjerano poznati francuski filmaš Martin Bourboulon dobio je izniman budžet od čak 72 milijuna eura za snimanje dva filma o "Tri mušketira", a prvi od njih podnaslovljen je po mladom junaku iz Gaskonje, D'Artagnanu. I od prve do zadnje scene očito je kako je to vrhunska produkcija, snimljena u pomalo staromodnom štihu s djelomično izmijenjenom pričom u odnosu na izvornik, a okupljena je tu i prvoklasna glumačka ekipa.

Pretpostavljam da je priča "Tri mušketira" većini dobro poznata, a kreće tu radnja dolaskom mladog pustolova D'Artagnana (Francois Civil) u Pariz kako bi se pridružio elitnoj kraljevskoj gardi odnosno mušketirima.

Odmah po dolasku on će se susresti s tri iskusna mušketira, Athosom (Vincent Cassel), Portosom (Pio Marmai) i Aramisom (Romain Duris), zaljubiti u dvorsku damu Constance (Lyna Khoudri) te slučajno razotkriti zavjeru koju protiv kralja (Louis Garrel) i kraljice (Vicky Kripes su se očito omilile uloge kraljica pa nakon austro-ugarske Sissi sada je kraljica Anna od Austrije) sprema misteriozna Milady de Winter (Eva Green) uz pomoć kraljevog savjetnika, kardinala Richelieua (Eric Ruf).

Vrijeme radnje je prva polovica 17. stoljeća kada u Francuskoj dolazi do trzavica između katolika i protestanata, a progonjeni protestanti smješteni na zapadu zemlje planiraju urotu i likvidaciju kralja. Očigledno je kako se tu nije štedjelo, a prava je to i kvalitetna produkcija, kao stvorena za velika platna kino dvorana. Iako smo filmske verzije poznatog Dumasovog romana vjerojatno gledali bezbroj puta, ovo je priča koja gotovo pa nikada ne može dosaditi. Posebno kada je napravljena ovako kvalitetno, uzbudljivo, dinamično, a drugi dio filma podnaslovljen "Milady" očekuje se krajem 2023. godine.

Recenzija filma preuzeta sa GamBeeFilmTvKnjiževnost.