Bonny Light Horseman - Rolling Golden Holy [2022]

Bonny Light Horseman
Rolling Golden Holy
37d03d / 2022
8.8
9

Američki indie folk / americana bend Bonny Light Horseman čine tri iskusna muzičara Anaïs Mitchell, američka kantautorka koja iza sebe ima dve decenije muzičke solo karijere, 8 solo albuma, i još nekoliko albuma muzike za brodvejske mjuzikle, Grammy i Toni nagrade, zatim Eric D. Johnson (Fruit Bats, The Shins) i multiinstrumentalista Josh Kaufman.

Kaufman kao svoj glavni muzički projekat, pored Bonny Light Horseman,  ima i bend Muzz sa Paul Banksom (Interpol) i Mattom Barrickom, ali je veoma često radio kao producent, aranžer, studijski muzičar i to između ostalih sa The National, The War on Drugs, Josh Ritterom, The Hold Steady. Pored pomenute trojke na ovom albumu svirali su i bubnjar JT Bates i basista/saksofonista Mike Lewis.

Bonny Light Horsmen su 2020. godine objavili debi album istog imena kao i bend, koji je privukao pažnju ljubitelja amerikane i indie folka.  Njihov drugi, ovogodišnji album „Rolling Golden Holy“ donosi nam rustične folk melodije protkane modernijim muzičkim motivima i produkcijom.  Šarm i neodoljivost ovog albuma delom dolazi iz odlične sinergije glavnih vokala, senzualnog, melanholičnog glasa Mitchellove i mekanog, plišanog vokala Johsona. Kaufmanovi aranžmani su temelj koji omogućava vokalima da blistaju.

Preplitanje vokala,  akustične gitare i perfekte melodije i teksture električne gitare, zvuk wurlitzera u dubini na pesmi „California“ donose tople i setne tonove Laurel Kanjona. Johsonov vokal samo uz akustičnu gitaru na „Gone By Fall“ donosi dašak atmosfere Fleet Foxes i ujedno čini savršenu zvučku podlogu za kasno popodne lepog dana miholjskog leta.