Vivian Qu
Vivian Qu
Kina / Francuska
mandarinski
8.0
8

Jedne noći, u hotelu se pojavio muškarac srednjih godina sa dve devojčice i tamo ih zlostavljao. Sve to je na nadzornoj kameri videla tinejdžerka Mia (Vicky Chen), devojka koja je kao dete pobegla iz svog siromašnog sela i od svojih nasilnih roditelja, a u hotelu je zaposlena na crno kao sobarica jer kod sebe nema nikakvih dokumenata. Devojčice već sutradan pričaju svojim roditeljima šta se dogodilo, a kada policija stigne u hotel da pogleda snimak, ispostavlja se da je sve obrisano i da niko ništa ne zna. Ko koga štiti i zbog čega, ko je sve umešan i ko je bio muškarac koji je zlostavljao devojčice? Sve će nam biti jasno već posle pola sata filma.

U filmu "Angels Wear White", kineske rediteljke Vivian Qu, imamo brutalan prikaz društva moderne Kine u kojem je očigledno sasvim normalno da se čak i najstrašniji zločin poput pedofilije pokušava zataškati i gurnuti pod tepih. Vidimo da se ovde gotovo celo društvo, ali i policija, trudi da se što manje ili ništa ne sazna i da se sve što pre zaboravi. Za decu koja su prošla kroz pakao, koga briga, čak i roditeljima se nudi novac da se utišaju i ne prave velike probleme. Ovo je jedan od onih filmova koji na izvanredan način prikazuju potpuni gubitak moralnog kompasa današnjeg društva.

Mia se plaši da kaže šta se dogodilo jer je to dovodi u opasnost da izgubi posao. S druge strane, roditelji devojčica su savršeno voljni da ostave pravdu po strani u zamenu za veliku isplatu, neki čak krive svoje dete za ceo incident, idući tako daleko da će ošamariti dete pred svima. Međutim, advokatica Hao (Ke Shi), koja je specijalizovana za takve slučaje, veruje da Mia zna šta se dogodilo i nekoliko puta pokušava da je natera da svedoči. Hao je jedini lik koji je istinski posvećen slučaju i bori se za pravdu, ali postavlja se pitanje: da li pravda može da pobedi ako uzmemo u obzir sve navedeno?