Pale Blue Eyes - Souvenirs [2022]

Pale Blue Eyes
Souvenirs
Full Time Hobby / 2022
8.7
9

Debi album „Souvenirs“ britanske trojke divnog imena Pale Blue Eyes, jedan je od onih albuma zbog kojih u potpunosti vredi kopati po gomili nove muzike. Sati i sati provedeni u preslušavanju mediokritetskih bendova i njihove blede i neupadljive muzike, u potpunosti se isplati kada pronađete jedan ovakav dragulj.

Iza benda Pale Blue Eyes nalazi se bračni par Matt i Lucy Board i Aubrey Simpson. Lucy je u svom rodnom Šefildu svirala bubnjeve u brojnim post punk i indie bendovima još od svoje četrnaeste godine. Život je odveo u Devon, na studije, gde je upoznala Matta i kada se ukazala prilika da svira bubnjeve u bendu koji je pokretao iskoristila je bez razmišljanja.

Aubrey Simspon, koji je već bio prijatelj Matta i Lucy, upao je u bend sasvim slučajno, kada se na sesiju u studiju nije pojavio studijski basista, koji je trebao da dodje iz Londona. Aubrey je pre toga svirao tek nekoliko meseci, nikada ranije u bendu sa bubnjevima, ali kako svo troje kažu, sve je kliknulo od prvog trenutka kada je Aubrey uzeo bas gitaru. Tog dana bend je snimio i svoj prvi EP.

Često, kada saznam za neki novi bend pokušavam da iskopam što više o njima. Pale Blue Eyes su recimo bend koji je posvećen DIY etici, gotovo sve oko svoje muzike rade sami. Takođe rade i stvaraju u gradiću Totnes, u Devonu. Totnes ima jedva preko 8000 stanovnika, i veliki deo ekonomije podređen je umetnosti i umetnicima, i generalno „alternativnoj“ zajednici i ono što bi se moglo opisati kao „new age“ stil života. Ovakav pristup organizaciji života privukao je mnogo umetnika i kreativnih ljudi koji su se nastanili i počeli da stvaraju u ovom gradu. Šetnja ulicama grada uz pomoć google mapsa ne može naravno dočarati atmosferu koja vlada ali se može videti da je Totnes predivan grad, sa puno starih i dobro očuvanih građevina, prepun zelenila i okrkužen pitomim brdašcima, i nosi onaj prepoznatljiv i živopisan duh malog engleskog mesta.

Nakon samo par fotografija Totnesa, postalo mi je jasno zašto je muzika Pale Blue Eyes toliko pozitivna, svetla, optimistična, prepuna predivnih melodija, jer živeti i ovakvom okruženju, mora da ostavi traga na umetnost, u ovom slučaju muziku koju stvarate.