David Leitch
Zak Olkewicz, Kôtarô Isaka
USA / Japan
Engleski, japanski
7.0
7

Konačno jedan akcijski film koji sam sa zadovoljstvom pogledao. Akcijski film koji je zabavan, nepretenciozan, duhovit, snimljen u stripovskom štihu i koji baštini duh filmova kakve su nekoć snimali Quentin Tarantino (Kill Bill prvenstveno), Robert Rodriguez pa pomalo na tragu i Ritchiejevog "Snatcha". Nekadašnji kaskader David Leitch po japanskom stripu "Maria Beetle" snimio je ovu divlju zabavu koja se kompletna odvija u brzom vlaku iz Tokya za Kyoto. Kako je Leitch prethodno pet puta bio dubler Bradu Pittu u nekim opasnim scenama tako i ne čudi da je svog kompanjona privolio za glavnu ulogu, a dobri stari Brad ponovno je u dobroj formi u jednoj coolerskoj, bedastoj roli te je očito da se sjajno zabavlja.

Pitt je umirovljeni plaćeni ubojica kodnog imena Ladybug kojeg je njegova agentica kontaktirala za naizgled lagani poslić u Japanu pošto se ondje nalazi. Njegov zadatak je ukrasti kovčeg s novcem koji se nalazi u tom brzom vlaku (bullet trainu) nakon što je hitman koji je prethodno dobio taj zadatak javio da je na bolovanju.

No, naravno da će se taj lagani zadatak prilično zakomplicirati, a u istom tom bullet trainu naći će se valjda svi plaćeni ubojice svijeta koje je netko iz nekog razloga smjestio baš ondje. Doduše, već u prologu saznajemo da se ondje mora prijaviti yakuza Yuichi Kimura (Andrew Koji) čijeg je sina prethodno netko gurnuo s ruba zgrade i dječak se bori za život, dok je njegov otac (Hiroyuki Sanada) od ranije u konfliktu s misterioznim šefom yakuza Bijelom smrti (Michael Shannon), Rusom koji vodi tokijski podzemni svijet.

U vlaku su između ostalih i mlada ubojica Prince (Joey King), braća ubojice Limun (Brian Tree - Henry) i Mandarina (Aaron Taylor-Johnson) koji uopće i ne izgledaju kao braća, a upravo oni kovčeg s novcem i sina Bijele smrti moraju dopremiti ocu. Baš kao u "Kill Billu" svi ti likovi imaju neke pozadinske priče koje saznajemo kroz stilizirane flešbekove, a praktički od trenutka kada brzi vlak krene iz Tokya pretvorit će se to u divlju akciju začinjenu duhovitim i ciničnim dijalozima i nadmudrivanjem svih tih profi ubojica. Mogao bi se "Bullet Train" opisati i kao moderni "Umri muški" u vlaku i film savršen za ugodnu razbibrigu.

Recenzija filma preuzeta sa GamBeeFilmTvKnjiževnost