Arrow Films / 2016
Ben Young
Ben Young
Australija
8.0
8

Na početku odmah da kažemo jednu stvar: "Hounds of Love" je film koji nas hvata i ne pušta, ma koliko to što vidimo nama bilo poznato. Australijski reditelj Ben Young, kojem je ovo prvi dugometražni film, smestio je priču u Perth sredinom 80-ih godina prošlog veka. Reč je o psihološkom trileru sa elementima socijalne drame i horora, ali ono što je bitnije, zasnovan je na stvarnim događajima. Film je prikazan na festivalu u Veneciji, gde je Ashleigh Cummings dobila nagradu za najbolju glumicu u debitantskom filmu.

Ograde su možda ofarbane u belo, komšije se možda pozdravljaju na ulici, ali niko ne zna šta se krije iza zatvorenih vrata i kome pripadaju krici koji se čuju zbog loše izolacije. Uskoro ćemo upoznati bračni par koji vreba, otima, siluje i ubija mlade žene. Sve što se dogodi u filmu, slično se dogodilo u stvarnom životu, u Zapadnoj Australiji, kada su David i Catherine Birnie ubili četiri žene u svojoj kući 1986. godine i pokušali da ubiju petu osobu koja je uspela da pobegne. Nakon što je pobegla iz kuće para, peta žrtva je obavestila policiju, te je konačno par uhapšen i smešten iza rešetaka. David je na kraju oduzeo sebi život i pronađen je mrtav u svojoj ćeliji u oktobru 2005. godine. U vreme smrti imao je 54 godine. Dakle, ta priča je poslužila kao inspiracija za film, s tim da se Young bavi samo onim što se (otprilike) događalo dok su bili na slobodi.

Na prvi pogled, John (Stephen Curry) i Evelyn (Emma Booth) deluju kao dobri ljudi, ali će vam napraviti pakao od života. To će osetiti na svojoj koži naša glavna junakinja Vicki (Ashleigh Cummings) koja je krenula na zabavu, međutim, na putu upoznaje Johna i Evelyn, koji joj nude džoint kako bi se tamo bolje provela. Naravno, potrebno je da Vicki uđe u njihov auto, te da zajedno odu do kuće u kojoj par živi. Nakon dužeg nećkanja, Vicki pristaje, a to će se pokazati kao najgora odluka u njenom životu.

Vrlo brzo, Vicki je zaključana i vezana za krevet, ali to je samo početak njene noćne more. Ona shvata da mora pronaći način da svoje mučitelje okrene jedno protiv drugog. Kada vidi pukotine u njihovom odnosu, počinje da vuče pametne poteze, nadajući se da će se izvući iz pakla pre nego što bude prekasno. No, pita se tu nešto i par, koji ima dilemu: ubiti Vicki odmah ili malo kasnije? U međuvremenu, ni roditelji ni policija nemaju nijedan trag, čak su ubeđeni da nije otmica.