HBO / 2017
Nestor Hernandez, Marcos Osorio Vidal, Marcos Osorio Vidal
Argentina
Spanski, Engleski
9.0
9

Životi Fabiána i Lile će se zauvek promeniti kada njihova četvorogodišnja ćerka Moira nestane bez traga u metrou Buenos Ajresa. Nema motiva, tragova ni svedoka. Roditelji ubrzo započinju očajničku potragu za svojim detetom. Serija "El Jardín de Bronce" će uvući gledaoce u istragu koja će trajati godinama, ali uporni Fabián je odlučio da svoj život posveti pronalaženju ćerke, a u tome će mu u velikoj meri pomoći Doberti, ostareli privatni detektiv koji veoma vodi računa o detaljima.

Nije Moira jedina koja je nestala, zajedno s njom je bila i njena dadilja, Peruanka koja je trebala da odvede Moiru na dečji rođendan. No, tamo nisu stigli, poslednji put su viđeni u metrou, i od tada im se gubi svaki trag. Da li je dadilja otela devojčicu i pobegla, ili su obe kidnapovane? Šta se, zapravo, krije iza ovog nestanka? Što misteriju čini još većom, roditelji nemaju neprijatelje, a dadilja je bila izuzetno pouzdana osoba. Policija takođe vodi istragu o nestanku, ali pošto to ne daje nikakve rezultate, Fabián i Lila odlučuju da angažuju Dobertija. U suštini, njih dvojica će biti tandem, a Lila će se sve manje pojavljivati na ekranu, odnosno njen lik će biti sporedan, ali i dalje važan u celoj priči.

Od prve epizode ​​počinju da se dešavaju svakakve zanimljive stvari i odmah smo uvučeni u mračnu misteriju koja nas ne pušta do samog kraja. Kada se u jednom trenutku pojavi figura pauka u bronzanoj boji, slučaj se pomera s mrtve tačke, a svi putevi vode ka jednoj osobi. Ovde zaista imamo sve, od ritualnih ubistava, mračnih i depresivnih tipova, pa do močvarnih i zabačenih područja Argentine koje nemamo često priliku videti. Pohvale zaslužuju i glumci (cela glumačka postava je iz Argentine), posebno Joaquín Furriel (Fabián) i Luis Luque (Doberti), koji su u svom najboljem izdanju, likovi koje igraju su veoma verodostojni, upečatljivi i nezaboravni. Treći glavni lik s kojim ćemo se upoznati je detektivka Blanco (Julieta Zylberberg), koja glumi ponekad hladnu, arogantnu, ali željnu da pomogne. Svi zajedno će zaglaviti u lavirintu, biće uspona i padova, ali će se upornost na kraju isplatiti.

Serija ima dve sezone, obe sezone imaju osam epizoda. Svaka epizoda traje sat vremena, što nije malo, a "El Jardín de Bronce" koristi svaki minut na pravi način. U drugoj sezoni priča se nastavlja u sličnom tonu, i to sa istom ekipom glumaca, istraživački tandem iz prve sezone će opet imati posla s misterioznim nestankom. No, ovoga puta je nestao tinejdžer, a ta istraga će ih odvesti u mračno podzemlje Buenos Ajresa, svet fudbalskih navijača, dečije pornografije, korumpiranih policajaca i organizovanog kriminala. Mračne tajne iz prve sezone će izaći na površinu, te ćemo paralelno pratiti nestanak tinejdžera, i život Fabiána i njegove ćerke.