Netflix / 2022
Peter Flinth
Nikolaj Coster-Waldau, Joe Derrick, Ejnar Mikkelsen
Island / Danska
7.0
7

Kraj XIX. i početak XX. stoljeća obilježile su, između ostalog, polarne ekspedicije. Prednjačili su u tim opasnim i često pogibeljnim pustolovinama Norvežani i Amerikanci, no nisu ni Šveđani pa ni Danci samo sjedili i gledali.

Još početkom 17. stoljeća Danci su stigli do Grenlanda i prisvojili ga, no trebala su proći još puna tri stoljeća kako bi stigli do svih rubova ovog ogromnog otoka. Tom epizodom istraživanja Grenlanda bavi se ova pustolovna drama snimljena u dansko - islandskoj produkciji na engleskom jeziku, a scenarij za "Against the Ice" je prema memoarima Ejnara Mikkelsena napisao poznati danski glumac Nikolaj Coster - Waldau.

Naravno da je dobri Jamie Lannister za sebe zgrabio ulogu slavnog istraživača, a iako ova polarna survivalistička pustolovina snimljena prema stvarnim događajima i ne donosi ništa novo u ovom žanru, bio je to film koji će se sasvim sigurno dopasti onima koji vole ovakve pustolovine.

Režije se prihvatio iskusni Peter Flinth, a priča kreće 1909. godine kada je vođa puta odnosno Mikkelsen odlučio organizirati ekspediciju na otok Shannon na istoku Grenlanda. Njegov cilj je pronaći zapise prethodne ekspedicije koja se nije uspjela vratiti živa, a s njim će se u ovu opasnu avanturu zaputiti tek mladi inženjer Iver Iversen (Joe Cole) dok će ostatak ekipe ostati uz brod.

I krenut će tako oni na sanjkama s psima na opasan i neizvjestan put dug više stotina kilometara po teškom i nepristupačnom terenu, a kada se uspiju i vratiti u bazu, uslijedit će neugodno iznenađenje - ostatak ekipe koji ih je trebao čekati je otplovio i njih dvojica ostali su sami. Snimljen je "Against the Ice" u realističnom stilu i zaista nam je itekako jasno što su ti ljudi morali preživjeti. Iako većinu vremena imamo samo dva lika, postignuta je dobra dinamika, a oba glumca su na visini zadatka.