Sky Vision / 2020
Georgi Banks-Davies, Anthony Neilson
Lucy Prebble, Billie Piper
U.K.
7
7

Suzie Pickles (Billie Piper) je 35-godišnja relativno uspješna glumica kojoj se upravo smiješi angažman karijere. Dobila je ona ulogu u novom Disneyjevom filmu, a čini se da joj ide i na privatnom planu. Živi ona u jednom od onih tipičnih britanskih predgrađa s mužem i gluhonijemim sinom, no cijeli život počet će joj se raspadati kada na internet iscure njene fotografije u priličnoj lascivnoj pozi. Hakeri su joj provalili u mobitel i iz njega pokupili i slike na kojima je u društvu muškog spolnog organa koji definitivno nije od njenog muža pošto je i Cob bijelac, a batina uz Suzie je crna. Njezin život od tog trenutka počet će se raspadati i profesionalno i privatno, a u svakoj od osam epizoda ove crnuhomorno - dramske mini-serije pratit ćemo pojedini stadij Suzienog (ne)prihvaćanja situacije u kojoj se našla.

No, ova prilično nezgodna situacija za Suzie kao da će biti i okidač uz koji će prestati sa samozavaravanjem i uz koji kao da će shvatiti kao da će shvatiti i da je prije curenja fotografija bila nezadovoljna svojim životom. I bez te ekstremne situacije ona kao da je podsvjesno znala da nešto u svom životu mora promijeniti i kao da je bila zarobljena u svom životu i ulogama koje su joj namijenjene. U društvu svoje menadžerice i najbolje prijateljice, podjednako komplicirane i nezadovoljne osobe Naomi, Suzie će upadati iz loših situacija u još gore i život će joj se strovaljivati u pravu provaliju loših i pogrešnih odluka. Sve dok obje ne shvate da negdje moraju presjeći i promijeniti svoje živote.

Bio je serija "I Hate Suzie" nakon serije "Secret Diary of a Call Girl" i drame "The Effect" već treći projekt u kojem je Piper surađivala zajedno sa autoricom Lucy Prebble. Ovaj puta Piper je i sukreatorica serije, a čini mi se da ovdje ima i dosta autobiografskih elemenata. Jer baš poput njenog lika Suzie, i Piper je karijeru započela još kao 15-godišnjakinja kad su je otkrili na nekakvom talent showu i od nje su odlučili napraviti pop-zvijezdu, svojevrsni britanski odgovor na Britney Spears, moglo bi se reći. Vrlo brzo Piper se očito zasitila pjevanja i već u ranim dvadesetima prebacila na glumu te je nakon nastupa u seriji "Dr. Who", sve iznenadila ulogom u "Secret Diary of a Call Girl" ulogom prostitutke iz visokog društva kojom se očito odlučila riješiti epiteta teen-pop zvjezdice.

I definitivno nije ovo jedna od onih klasičnih humorističnih sitcomovskih serija u kojoj pošalice lete sa svih strana. Bila je ovo jedna fina, kompleksna, provokativna, ali i hrabra situacijska serija koja se bavi i fenomenologijom celebrityja, ali i zacrtanim i zadanim ulogama u društvu i životu. Shvatit ćemo tako da je Suzie sve do tog kobnog trenutka živjela životom koji joj je netko drugi zamislio i za koji je možda ona i mislila da je to njezina želja i da je to ono što je ispunjava, no očito to baš i nije tako. Bavi se ova serija i temom potpunog gubitka privatnosti i nestanka granica između javnog i privatnog kad su u pitanju životi slavnih osoba, kao i koliko je malo potrebno da život i karijera potpuno skliznu s ucrtanog kolosijeka.