Sung-hyun Yoon
Sung-hyun Yoon
South Corea
Corean
8
8
Nije nemoguće da sam pri dodjeli ocjene ovom filmu bio možda i previše blagonaklon, no svejedno je "Time to Hunt" nevjerojatno uzbudljivi akcijski krimić. Ne previše poznati korejski filmaš Yoon Sung-hyun kao da je ovdje tematski pomalo ušao na teren Britanca Guya Ritchiea. Imamo tu skupinu mladića, prijatelja iz djetinjstva koji su odlučili izvesti pljačku koja naizgled nadilazi njihove sposobnosti i orobiti ilegalnu kockarnicu koju drže prilično opaki gangsteri. Nakon nekog vremena pretvorit će se "Time to Hunt" gotovo u pravi osvetnički triler na tragu "I Saw the Devil" Kim Jee - woona jer će ovi mladići shvatiti da su odlučili izvesti nešto nedopustivo i postat će lovina iznimno opasne ekipe koja ne preza ni pred čim. Iako "Time to Hunt" traje nešto više od dva sata, to se uopće i ne osjeti jer priča se ovdje razvija brzo, tehnički je sve tu ovdje besprijekorno izvedeno, a za razliku od dobrog dijela holivudskih akcijskih blockbustera, nema tu onih nepotrebnih pretjerivanja i izdrkavanja zbog kojih momentalno gasim film.
Premijerno je "Time to Hunt" prikazan Gala programu festivala u Berlinu 2020. godine i prvi je korejski film koji je prikazan u toj sekciji, a već sama ta činjenica ukazuje da ovo nije isključivo adrenalinski akcić u kojem samo frcaju metci i lete šake. Pokušao je Yoon, koji uz režiju potpisuje i scenarij, ubaciti i socijalni aspekt u ovu priču pa se tako sve ovo odvija u distopijskoj bliskoj budućnosti kada Južnu Koreju potresa ogromna financijska kriza i ljudi na ulicama protestiraju protiv aranžmana s Međunarodnim monetarnim fondom. Korejska valuta, Won, potpuno je devalvirao, zbog čega će i vođa ove ekipe, mladić po imenu Jun-seok, tip koji je upravo izašao iz zatvora, ostatku društva predložiti pljačku ilegalne kockarnice u kojoj se igra za američke dolare. I Jun-seok i njegovi najbolji prijatelji nalaze se u dosta bezizlaznoj i besperspektivnoj situaciji, u razmeđi hoće li krenuti poštenim putem ili se nastaviti baviti kriminalom, no jasno da će odluka pasti da će si ovim velikim poslićem, koji će im biti i posljednji, osigurati bolju budućnost i perspektivu.

Zbiva se radnja ovog uzbudljivog, adrenalinskog akcijskog krimića u nekoj distopijskoj Južnoj Koreji, a ističe se donekle realističnom pričom sa zanimljivim likovima koji dobivaju priliku za razvijanje. Iako na prvu možda ova priča djeluje i pomalo stereotipno, uspio je Yoon izbjeći upadanje u zamku sličnih "robinhudovskih" filmova pljačke kakvi se posljednjih godina očito snimaju po cijelom svijetu, a klinci kojima se u početku sve činilo kao možda neka vrsta igre ili udarac adrenalina za razbijanje učmale svakodnevice, vrlo brzo će shvatiti da su se uvalili u nešto jako, jako ozbiljno. Nije imao "Time to Hunt" tipičnu kino distribuciju, već je vrlo brzo nakon Berlina završio na Netflixu, a definitivno je ovo film koji bi mogao zadovoljiti apetite svih onih koji vole dobru akciju.