Jesús Colmenar, Alex Rodrigo, Jorge Dorado, Eduardo Chapero-Jackson
Esther Martínez Lobato, Álex Pina
Španija
Španski

Zadržavajući nešto od magije prethodne sezone“Pristanište“ (El embarcadero, 2020) nas ovoga puta vodi put konačnog razotkrivanja svojih junaka, ne ostavljajući pritom baš sladak ukus.

Priča o uspešnoj arhitektkinji Alehandri (Veronika Sančez) koja istražuje tajni život i misterioznu smrt svog supruga, zaoštrava se u vidu trilera i transformacije likova.

Serija je i dalje „lepa“, održava prepoznatljivi kolorit i finu estetiku u prikazivanju detalja. Albufera nosi bogatu simboliku, pirinač što se u njoj uzgaja upućuje na plodnost i bujanje kojima odiše predeo. To je mesto koje hipnotiše, iz kojeg ne želite da odete, prostor slobode.

U finalu prve sezone, Alehandra pušta da padnu sve barijere objavljujući svoj pravi identitet. Poslednji kadar sa njom i Veronikom (Irene Arkos) u strasnom zagrljaju bio je iznenađenje koje nas je držalo u iščekivanju nastavka. Priča nas i dalje vodi u neočekivanim pravcima, samo što po kvalitetu kaska za svojim prethodnim delom. Rečju, izmiče osnovna ideja ovog ostvarenja.

Umorna od imidža slabašne žene, neodlučne i zavisne od drugih, Alehandra je isprovocirana da iskorači iz svojih okvira. Ubrzo otkriva da joj stavljanje sopstvenih potreba ispred svega i te kako prija.

Jedino što nam nije baš najjasnije koje su to potrebe. Vidimo je kako srlja u seksualnu avanturu sa policijskim poručnikom Konradom, vraćajući se zatim u naručje Veroniki, ljubavnici svog pokojnog muža. Očajniči želeći da postane neko drugi i da usput dokaže drugima da nisu u pravu, postaje antipod „stare Alehandre“.  Vrlo brzo uviđamo u kom se pravcu kreće njen lik, te nas samim tim više i ne podstiče na dublju analizu.

Paralelno sa Alehandrinim oslobađanjem, rasvetljavaju se i okolnosti pod kojim se odigrala smrt Oskara (Alvaro Morte). Uvode se intrigantni pasaži u priči o njegovom (sada trostrukom) tajnom životu. Saradnja sa lokalnim mafijašem, bezizlaz u kojem se našao želeći da napusti taj svet, ali i traganje za ocem, prikazuju nam ovog tajnovitog junaka u novim bojama. Budući da im se Oskar sada obema ukazuje kao stranac, dve žene su udružene u osećaju izneverenosti i obitavanja u senci. Grčevito se drže jedna druge kao jedine veze sa nekadašnjim životom i čovekom kojeg su volele, što unekoliko neutrališe osećaj gubitka.