Des Demonas
Des Demonas
In The Red Records / 2017
8.3
8

U nedostatku inspiracije u postnovogodišnjem periodu prenosimo opis albuma Des Demonas sa sajta In The Red Records. Napisan iz pera jednog i jedinog Kid Congo Powersa!

“The South will never rise again,” Jacky Cougar Abok intonira na način koji sugeriše da vas gleda pravo u oči, dok peva prvu pesmu na debi LPju Des Demonasa, izdatom za In The Red Records. I njegova ruka bi mogla da se nađe oko vašeg vrata!

Sa zvukom koji podseća na The Last Poets, dok šezdesetih tripuju na acidu po Sunset Stripu, Des Demonas vas vode na divlju vožnju sa razmrljanim gitarama i vitlajućom Farfisa organom, dok bubanj i bas konstantno zabijaju ritam direktno u mozak. I to je samo prva pesma!

Des Demonas dolaze iz Washingtona D.C, gde su godinama taljigali po stazama i bogazama lokalne muzičke underground scene. Jacky Cougar Abok je dva metra visok kenijski punk pevač, koji je svirao bubnjeve za Thee Lolitas i Foul Swoops. Gitarista Mark Cisneros je krivio žice sa Kid Congom & The Pink Monkey Birdsima, Deathfixom, Medicationsima i lupao bubnjeve za The Make-Up i Benjyja Ferreea, sa poslednjim u tandemu sa klavijaturistom Paulom Vivarijem. Joe Halladay (Citygoats) na basu i Ryan Hicks (Suns Of Guns) na bubnjevima zaokružuju ovu markantnu ekipu.

Pesme na Des Demonas variraju od bezočnosti u stilu Nuggetsa na “Tuff Turf”, preko ispiranja mozga na "Liez" ('Lies… only seem to matter if you never wise up'), stompera “Psychedelic Soldier” i jezive kul psiho stvari “Say You Tried”,  do tvrdog panka iz 70ih otpevanog na Swahiliju “Golden Eggs”. Kada Abok peva “There are no vampires in Africa,” to može da bude upozorenje. Može da bude i činjenica. Ili može da bude puno neumoljive prljave zabave. Skontajte Des Demonas. Slušajte ih glasno. Savijte svoju kičmu.