Master of None
Netflix 2016
Aziz Ansari & Alan Yang
engleski
8.4
8

Kako nisam neki veliki ljubitelj sitkoma, sa velikom rezervom sam prihvatio novu seriju sa Netflix-a pod nazivom Master of None. Očekivao sam dosta brzog humora, (sa veštačkim smehom u pozadini) i izdeformisane karaktere u svakom smislu. Drago mi je da sam se, u pogledu ove serije, totalno prevario i odmah se izvinjavam autorima zbog predrasuda. Ova serija se protivi bilo kakvom poistovećivanju sa žanrom i postaje instant hit.

U fokusu ove serije je glumac Dev (Aziz Ansari jedan od autora), koji živi u Njujorku i bori se za bolje uloge, bolji ljubavni život, bolje i kvalitetnije druženje... Kratko objašnjenje deluje previše trivijalno jel' da? Umesto da se fokusira na jeftine trikove i izhitren humor, Master of None od epizode do epizode deluje sve zrelije i zrelije. Svaka od epizoda je jedan mali film sa posebnom temom. U osnovi, serija je bazirana na nekoliko bitnih postulata - prvo što se da primetiti je priča o imigrantima i njihovoj ljubavi prema svojoj deci koja su se uveliko asimilirala u američki život i kulturu. Druga, možda i najveća i najosetljivija tema je rasni problem i pronalaženje posla (u ovom slučaju gluma) za ljude sa drugačijom bojom kože.

Na gorko-duhovit način se prikazuje odnos Holivuda prema pripadnicima ostalih rasa i ono, klasično, insistiranje da, u ovom slučaju indijski glumac, mora imati jak akcenat. Logično je da slobodan 30-godišnjak u Njujorku vodi ljubavni život i to je još jedna od niti koje se provlače kroz Master of None. Ovde možete očekivati sve - od strasnih do iskrenih i nežnih ljubavnih detalja, od totalno promašenih sastanaka do skoro idealno provedenog vremena sa voljenom osobom. Deluje kao kliše, ali način interpretiranja pomenutog je ključ uspešnosti ovog materijala.

Taj iskren odnos i poverenje između likova gde im je dopušteno da govore iz svoje jedinstvene perspektive. Posebna vrsta humora i oštre cake koje vrlo često odlutaju u sasvim drugu stranu ostavljajući vas u neverici, ali uvek sa usnama razvučenim u osmeh. Vrlo zrelo i sa mnogo blistavog talenta koji sigurno korača napred. Ne sumnjam da će serija doživeti više sezona, ali i da ostane na samo ovoj jednoj sezoni od 10 zlatnih epizoda je, za sada, više nego dovoljno.