The Umbrellas - "Fairweather Friend" [2024]

The Umbrellas
Fairweather Friend
Slumberland / 2024

The Umbrellas, indie pop bend sa sjedištem u San Franciscu, svojom su glazbom u posljednjih nekoliko godina uspjeli očarati publiku koja traži nešto više od obične pop pjesme  a njihov specifičan zvuk odražava sve ono što taj grad čini posebnim – spoj sunčanih dana, maglovitih noći i neizbježne nostalgije koja se osjeti u zraku. Osnovani 2019. godine od strane Morgan Stanley i Kevena Teconia, bend je ubrzo postao prepoznatljiv po svom svježem zvuku, koji kombinira melankoliju i nevinost, uz bogate melodije i zarazne refrene. The Umbrellas su glazbeni projekt koji se ne boji povratka u prošlost, ali to rade na moderan i relevantan način. The Umbrellas su do sada objavili dva albuma "The Umbrellas" (2021) i "Fairweather Friend" (2024) .

Slušajući "Fairweather Friend", jasno je da The Umbrellas ostaju vjerni svom stilu. Njihova glazba priziva slike prošlih vremena, zvučeći kao ljubavno pismo indie popu 80-ih i ranih 90-ih. Produkcija je besprijekorna, svaki zvuk je pažljivo biran i smješten na pravo mjesto, a melodije su elegantno složene, stvarajući osjećaj lakoće i nostalgije.

Album Fairweather Friend benda The Umbrellas donosi zvuk koji je duboko ukorijenjen u indie pop i jangle pop tradiciji. Bend uspeva zadržati delikatnu ravnotežu između svjetlosti i tame, stvarajući zvučne pejzaže koji su istovremeno razigrani i tužni. Ovo je album koji je pun kontrasta – od svijetlih gitarskih riffova do melankoličnih tekstova, od brzih ritmova do sporih, refleksivnih trenutaka. Svaka pjesma na albumu nosi sa sobom priču, osjećaj, sjećanje koje je nježno utkano u tkaninu zvuka.