Mannequin Pussy - I Got Heaven [2024]

Mannequin Pussy
I Got Heaven
Epitaph Records / 2024

Mannequin Pussy, osnovani su u Filadelfiji 2010. godine. Originalni članovi, Marisa Dabice (vokal, gitara) i Athanasios Paul (gitara), pokrenuli su bend kao duo, ali su ubrzo proširili postavu na četiri člana koja je tokom izvesnik promena trenutno u postavi pored Dabice ima i  Colins "Bear" Regisford (bas), Kaleen Reading (bubnjevi) i Maxine Steen (gitara).

Njihov muzički put započinje EP-om "Bandcamp", a prvi studijski album "Gypsy Pervert" izlazi 2013. godine. Sa svakim narednim izdanjem, Mannequin Pussy postaju sve popularniji zahvaljujući svojoj energičnoj i emocionalno intenzivnoj muzici, koja kombinuje elemente punka, hardcorea i indie rocka. Njihov album "Patience" iz 2019. godine, objavljen pod etiketom Epitaph Records, što im otvara put ka široj publici, dok sa "Perfect EP" iz 2021. godine potvrđuju status na muzičkoj sceni.

Mannequin Pussy su poznati po svom eklektičnom pristupu muzici. Njihov stil je duboko ukorenjen u punku, ali sa značajnim uticajima hardcorea i indie rocka. Njihova muzika često istražuje teme ličnih i društvenih borbi, koristeći sirovu energiju i emocionalnu dubinu kako bi preneli svoje poruke. Vokal Marise Dabice poseduje neverovatnu sposobnosti da prelazi iz melodičnog pevanja u agresivno vikanje, čime dodatno naglašava emocionalni intenzitet pesama. Gitarski rifovi su oštri i dinamični, dok ritam sekcija pruža čvrstu osnovu koja podržava haotičnu energiju njihove muzike.

Ove godine Mannequin Pussy objavili su "I Got Heaven", koji donosi mračnu, ali introspektivnu analizu savremenog sveta, istražujući teme religioznosti, unutrašnjih borbi i društvenih nepravdi. Produciran od strane Johna Congletona, album je prožet žestokom energijom i emocionalnim nabojem.