The Adults
Universal Pictures / Variance Films / 2023
Dustin Guy Defa
Dustin Guy Defa
6.0
6

Dosta nedorečenim pokušajem gorko - slatke humorne drame u nekom od popratnih programa festivala u Berlinu predstavio se nezavisni američki filmaš Dustin Guy Defa. Čudnovata je to humorna drama o disfunkcionalnoj obitelju u kojoj glavnoj ulogu igra Michael Cera kojeg se sjećamo još iz tinejdžerskih dana i uloga u filmovima kao što su "Superbad", "Juno" i "Scott PIlgrim vs World". Iako je već odavno zagazio u tridesete, Cera i dalje ima onu prepoznatljivu baby facu koju sada pokušava prekriti s ponešto rijetke brade koja izgleda kao paperje.

On je Eric, usamljeni čudak koji se nakon tri godine izbivanja odlučio vratiti u rodno mjesto i posjetiti dvije mlađe sestre, Rachel (Hannah Gross) i Maggie (Sophia Lillis). Planira on ondje ostati tek dan, dva, smjestio se u hotelu i čini se da izbjegava susret sa sestrama, no kada kao povod za produženje boravka pronađe u gubitku na pokeru s nekadašnjim prijateljima i poznanicima, on kao da će pokušati obnoviti odnos sa sestrama.

Shvaćamo da ih je sve pogodila iznenadna smrt majke prije nekoliko godina, ali svakog od njih na neki drukčiji način, a činit će se kao da će Eric pokušati oživjeti odnose i dinamiku iz djetinjstva, ali ne ide to samo tako.

Jasno nam je da su oni nekoć bili iznimno bliski, imaju neke svoje interne šale koje djeluju glupavo i djetinjasto što sugerira da su ih koristili još otkako su bili klinci. No, ta se bliskost s vremenom izgubila, starija sestra Rachel kao da ne može oprostiti Ericu što ih je samo tako ostavio dok je očito kako je mlađa Maggie u njemu vidjela uzora. Film je to nekako prigušenog, low-key ugođaja, baš kao i većina tih modernih američkih indie filmova, pomalo misteriozan jer posve je nejasno čime se to Eric bavi i iz kojeg razloga je ostavio obitelj i nikome se nije javljao godinama, no osjećamo da mu je sada zbog toga krivo i želio bi se iskupiti.

Recenzija filma preuzeta sa GamBeeFilmTvKnjiževnost.