Sezona 3
Disney + / LucasFilms / 2023
Rick Famuyiwa, Bryce Dallas Howard, Carl Weathers, Lee Isaac Chung
Jon Favreau, Dave Filoni, George Lucas
8.7
8

Ne može se poreći da je Disney mnogo toga dobrog uradio za Star Wars franšizu od trenutka kada su kormilo preuzeli Jon Favreu i pre svega Dave Filoni. Nakon katastrofalne povratničke trilogije, tv serija „The Mandalorian“ došla je ko melem na ranu, povratila sve stare fanove i stvorila armiju novih.

To što je započeto avanturama Din Djarina i Grogua, prošireno je preplitanjem tv serija posvećenim raznim popularnim likovima  iz Star Wars Univerzuma. Do sada smo imali tv seriju o Boba Fettu, u kojoj su Grogu i Din Djarin imali zapaženu ulogu,  a dodatno uranjanje u taj period, nakon pada imperije tek proširiti tv serijom „Ahsoka“ koja bi trebalo da počne sa emitovanjem u avgustu.

Narativ koji je započeo u prvoj epizodi „The Mandalorian“, tj. Din Djarinova potraga za džedajima kojima bi mogao da preda „beba Yodu“ kasnije poznatog kao Grogu, završeno je u fantastičnoj poslednjoj epizodi druge sezone, kada po malog Grogua dodje niko drugi do veliki Luke Skywalker (Mark Hamill).

Svi su očekivali da je tu na neki način i kraj ove priče, ali tokom pomenute „The Book of Boba Fett“, saznajemo da Grogu baš i ne preferira da postane džedaj, već bi radije da bude mandalorian, što je pak onda dovelo do pitanja, šta će njih dvojica raditi u trećoj sezoni, ako već nemaju neki jasan cilj.

Pa, u prvih par epizoda i nije delovalo da postoji neki jasan put, koji se nalazi pred glavnim herojima. Nakon prvih prvih par epizoda počela je poznata halabuka od strane mnogih Star Wars zilota, kojima po običaju uvek nešto smeta, te je bilo primedbi tipa, nije jasno gde serija vodi, mnogo je razvučena, previše „filera“ ili nevažnog sadržaja koji je to čisto da popuni vreme.

Bilo je zatim primedbi da lik Bo Katan (Katee Sackhoff) preuzima seriju kao glavni lik, a sve je kulminiralo u veoma zabavnoj šestoj epizodi, gde su se u epizodnim ulogama pojavili Jack Black i Lizzo. Jack Black je manje više glumio sebe, tačnije ulogu koja kao da je pisana za njega, te je naravno to odradio sasvim pristojno. Za Lizzo, iskreno nikad nisam čuo do te epizode, kasnije sam saznao da je neka reperka, muzičkog pravca koji mene ne zanima puno, te je sasvim opravdano da nemam pojma ko je. Kako je i ona odradila ono što se od ne očekivalo, ne vidim razloga zašto bi bilo kome smetalo, ali ajde, ko što kaže ona narodna „mišljenje je ko šupak, svako ga ima i svako misli da tuđe više smrdi“.