Jerry and Marge Go Large
Paramount+ / 2022
David Frankel
Jason Fagone, Brad Copeland
6.5
6

Vjerojatno je svatko maštao kako bi bilo divno dobiti na lutriji i preko noći se riješiti svih životnih briga, barem u materijalnom smislu. Upravo to će poći za rukom naslovnim junacima ove ipak populističke i dosta tanke biografske humorne drame koju je prema scenariju Brada Copelanda režirao već iskusni David Frankel (Vrag nosi pradu, Marley i ja). Jednom kad mu stigne vrijeme za mirovinu, Jerry (Bryan Cranston) će se naći pred pitanjem što sa sobom i svim tim slobodnim vremenom u jednom od onih tipičnih američkih uspavanih gradića u Michiganu. Nije on nikad imao hobija i sve je podredio dobrobiti tvrtke u kojoj je proveo sve 42 godine radnog vijeka, a ondje su ga svi gledali nekako svisoka, kao jednostavnog i skromnog tipa koji se nikad nije bunio i prigovarao.

I dok ga njegova supruga Marge (Annette Bening) pokušava potaknuti da vrijeme mirovine dok su još zdravi i sposobni provedu u uživanju u životu, vrsni matematičar Jerry pronaći će zanimljivu zanimaciju. Shvatit će on da u jednoj vrsti lutrije postoji caka po kojoj se uvijek dobiva. Skužio je on sistem igre velikih brojeva u kojoj je ključno imati visoke uloge i dobitak je zagarantiran.

Krenut će on s ulaganjem u lutriju cijelog fonda što je dobio za odlazak u mirovinu, a kada shvati da njegov sustav funkcionira, Jerry i Marge će u igru uključiti praktički sve stanovnike svog mjesta. Problem je samo što te vrste lutrije nema u Michiganu i svakog mjeseca morat će oni ići u više od tisuću kilometara udaljeni Massachusets kako bi uplatili srećke.

Drugi problem je što Jerry očito nije jedini koji je skužio rupu u sistemu jer je isto ubrzo potom uvidio i student s Harvarda pa će se igranje lutrije pretvoriti i u igru nadmudrivanja dvoje vrsnih matematičara. Bio je "Jerry and Marge Go Large" jedan od onih nepretencioznih, narodskih filmova s pomalo utopističkom porukom jer Jerry i Marge neće igrati kako bi isključivo sebi priskrbili materijalnu korist, već će napraviti fond u kojem će sudjelovati svi njihovi prijatelji i poznanici s ciljem poboljšanja uvjeta života u njihovom gradiću. No, iako je film snimljen po stvarnim događajima i stvarnim ljudima, snimljeno je to dosta površno, baš populistički i umjesto simpatične i dražesne karakterne studije kako se činilo u početku, pretvorit će se do kraja "Jerry and Marge" u dosta banalan pokušaj feel-good filmića.