Bad Moves - Untenable [2020]

Bad Moves
Untenable
Don Giovanni / 2020
8.5
8

Veoma dobar debi album „Tell No One”  vašingtonskog popwer pop/punk benda Bad Moves mi je nekako poptuno promakao. Valjda zato što mi je ta sašećerena verzija power popa uvek delovala previše veselo i poletno. Nikada me nisu privlačili bendovi čiji bi stav bio tipa „udri brigu na veselje“. Ove godine je kvartet koga čine Emma Cleveland (bas/vokal), David Combs (gitara/vokal), Katie Park (gitara/vokal), Daoud Tyler-Ameen (bubanj/vokal) objavio drugi album “Untenable” krajem juna.

Na prvo slušanje utisak je bio upravo onaj koji generalno imam prema ovom stilu, previše veselo, poletno sa zašećerenim melodijama koje kipte na sve strane. Nakon nekoliko meseci, prilikom preslušavanja svega što je možda zaostalo iz ove godine, utisak je bio potpuno drugačiji, posebno nakon osvrta na stihove, koji ni malo nisu veseli ili zabavni.

Od prve pesme “Local Radio” bend postavlja muzičku matricu koje se pridržava kroz svih 12 pesama ovog albuma. Distorzirani gitarski rifovi koje prate saharinske pop melodije, uz dobre vokalne aranžmane. Ono što je još karakteristično za ovaj bend je, da se na mestu glavnog vokala smenjuju svi članovi benda, i svako od njih karakterističnim atributom svog vokala ili stila pevanja, donosi zvuku ovog benda, u celini, jednu veoma dobru auteničnu osobinu.

Pesme su često pevane u duetu, gde bend odličnim aranžmanom i vokalnim harmonijama samo čini pesme šarmantnijim i pitkijim. “Night Terrors” je pravi primer odličnog power popa, “Toward Crescent Park” je sunčani letnji pop hit, “Settle Into It” i “Tides”  imaju prizvuk alternativnog gitarskog hita iz 90ih.