High Bridge Productions, Crystal Diner Productions, Gran Via Productions
Vince Gilligan, Peter Gould
Vince Gilligan, Peter Gould
English | Spanish
8.5
8

Sasvim prirodno i očekivano treća sezona serijala Better Call Saul, spin-off uspešne Breaking Bad, uspeva da nadoknadi skoro sve nedostake prve dve sezone, i uvede nas u nastavke koji će pratiti paralelne tokove radnje sa prvim sezonama Breaking Bad.

Autori serije Vins Giligan (Vince Gilligan) i Piter Guld (Peter Gould) treću sezonu otvaraju sukobom braće MekGil, započetim na kraju druge, gde usled fundamenatlnih razlika, kako u smislu sagledavanja pojma pravno-birokratske terminologije i etike, tako i u pogledu na opšta životna moralna načela i pravila, Čak i Džimi ulaze u sukob koji će svoju kulminaciju doživeti negde na sredini sezone.

Međutim, ono što gledaoce svakako može da raduje jeste činjenica da tragom lokalnih narko kartela i bandi, Majk Ermantraut konačno dolazi do čuvenog Gustava Fringa i njegovog famoznog paravana Los Pollos Hermanos, iza kojeg se krije vešto razrađena maska trgovine narkoticima.

Ali, praveći prividni antagonizam između kriminalnih bandi u pograničnim područjima, i pravno-birokratskog aparata, koji je zatočen u sopstvenoj kolotečini ogromnih tokova novca, skupocenih odela i napumpanih ega, Guld i Giligan zapravo stvaraju savršen balans društevnih pravila i principa ulazeći u sivu zonu poimanja univerzalnih pojmova pravde, etike i morala.

I to je nešto zbog čega je i Breaking Bad svojevremeno bio izuzetno uspešan i popularan. Ono što autori ne zanemaruju, jeste i stav da edukovanijem i nagledanijem delu publike pruže i pomalo od detalja vezanih za istoriju razvoja filma i estetike režije. Tatami-shotovi, jump-cutovi, fina nijansiranja, grinavejevski švenkovi i izbalansirana kolorizacija, sve su to elementi režije koji dokazuju činjenicu da je većina pravih američkih autora odavno odustala od filma i prešla na serijski program.