La Sera - Music For Listening Music To [2016]

La Sera
Music For Listening Music To
Polyvinyl; 2016.
7.9
8

„Music for Listening Music to“ je četvrti album  kalifornijskog benda La Sera, ili tačnije za Katy Goodman, bivše bas gitaristkinje benda Vivian Girls. Ovo je i prvi album na kome se Todd Wisenbaker pojavljuje kao punopravni član benda ali i kao suprug druge polovine ovog dueta.

Prethodne albume koje je Katy Goodman objavila pod imenom La Sera su „La Sera „ (2011), „Sees the Light“(2012) i „Hour of the Dawn“ (2014).

Na prethodnim albumima uticaj zvuka ženskih pop bendova 60ih bio je očigledan. Dolazak Wisenbakera u bend usmerio je muziku benda u malo drugačijem pravcu. Umesto muzike koja slika pejzaže sunčanih kaloforniskih plaža, Wisenbakerova gitara i glas kao i produkcija Ryana Adamsa nose nas u predele pustinja južne Kalifornije. Iako je divan soprano Goodmanove i dalje u prvom planu, Wisenabakerovo vokal a posebno njihovi dueti daju potpuno novu dimeziju muzici ovog benda, što je očigledno  u odličnoj pop folk „I Need an Angel“.

Prelepe pop melodije, koje su i do sada bile glavna odlika ovog benda i dalje su tu u svakoj pesmi. Uticaj The Smiths prisutan je melanholičnoj atmosferi stihova ali i zvuku gitare Johnny Marra kao u pesmi „A Thousand Ways“ i Morriseya u vokalnim aranžmanima.

La Sera su najupečatljiviji kada balansiraju na ivicama muzičkih žanrova, a uticaji različitih stilova su i jedan od najačih aduta ovog albuma. Adams je svojom  produkcijom to još više naglasio, posebno folk elemente i stvorio jedan koherentan zvuk. Album je u celosti snimljen analognom tehnikom samo u nedelju dana jer je Adams imao samo toliko slobodnog vremena na raspolaganju.

Gitarski punk prizvuk koji su La Sera imali na prvim albumima , dolaskom Wisenbakera nadograđen je malo kopleksnijim gitaskim aranžmanima, što se može primetiti  u sporijim pesmama kao „Take My Heart“ i „To Little To Late“. Ipak, divan glas Katy Goodman je ono što je najupečatjivje kod La Sere. Ona se lagano kreće kroz sve žanrove na albumu od laganog popa u „Take My Heart“, preko folka pa sve do garažnog popa. Njen glas je nit koji ovaj album povezuje i od njega čini jedan veoma dobar korak napred u karijeri. A mi imamo jedan odličan pop album čija će muzika donositi zvuke leta i sunca u godišnjem dobu koje je pred nama.