Black Country, New Road - For The First Time [2021]

Black Country, New Road
For The First Time
Ninja Tune / 2021
9.0
9

Neke bendove i muzičare jednostavno ne možete da ukalupite u muzičke postojeće žanrove ma koliko se trudili. Potreba za postojanjem muzičkih žanrove i nije toliko stvar umetnika, koji tu muziku stvaraju, već onih koji muziku slušaju i koji imaju potrebu da svakoj mogućoj stvari zakače poznatu etiketu. Muzika, kao forma umetnosti najbolje deluje kada je divlja, neobuzdana, bez poštovanja ikakvih postulata, dogma, ograničenja.

Naravno da u ovakvom umetničkom okruženju postojaće gomila “neshvaćenih” umetnika, čija dele vole samo oni koji to moraju, par umetniku najbližih “jadnika” i još par srodnih izgubljenih duša. Pa ipak sa vremena na vreme pojave se umetnici čija dela zaista ne poznaju granice i koja svojim kvalitetom ostavljaju bez daha. Pre par godina imali smo jedan mladi britanski bend Black Midi i njihov debi album "Schlagenheim". Sada je još jedan mladi britanski bend Black Country, New Road objavio svoj debi album “For The First Time” koji svojim eklektičnim zvukom ostavlja bez daha.

Black Country, New Road čine Isaac Wood  (vokal, gitara), Tyler Hyde (bas), Lewis Evans (saksofon), Georgia Ellery (violina), May Kershaw (klavijature), Charlie Wayne (bubanj) i Luke Mark (gitara). Nastali su tokom 2018.godine, ubrzo nakon raspada prethodnog benda Nervous Condtitions u kome su svirali svi  osim Marka. Već nakon dva single objavljena tokom 2019. godine bend zadobija sjajne kritike.

Debi album “For The First Time” snimljen je prošle godine, u martu kada su članovi benda imali jedva oko 20 godina. Upravo njihova mladost, kao i kod pomenutih Black Midi, sa kojim inače Black Country, New Road često zajedno nastupaju, je nešto što slušaoce često zaintrigira, sa obzirom koliko njihova muzika zvuči zrelo.