The Men
Drift
Sacred Bones / 2018
7.8
8

Bruklinski kvartet The Men sa pravom bi mogli nazvati muzičkim kameleonima. U njihovom slušaju ovo treba uzeti kao kompliment njihovoj neverovatnoj moći transformacije sa svakim novim albumom.

Tokom karijere od deset godina i šest studijskih albuma, svaki novi album ovog benda predstavljao je pravo iznenadjenje, jer je svaki od njih donosio istraživanje za njih novih muzičkih oblasti. Od panka, hardcorea, post hardcorea pa preko garažnog, psych i noise roka sve do folka, countryja i amerikane, The Men su se u svakom od ovih pravaca snalazili kao da to sviraju tokom cele karijere.

Potpuna nepredvidivost se mogla očekivati i od njihovog šestog albuma Drift. Mračan elektronski industrijal ritam, sa prigušenim, na momente šaputavim vokalom sa frenetičnim saksofonom u pesmi „Maybe I'm Crazy“ koja otvara album je teritorija u kojoj se bend nije često oprobavao u prošlosti.

Na prethodnim albumima benda The Men dominantna atmosfera svakog albuma bila je uglavnom vezana za jedna žanr. Već na drugoj pesmi „When I Held You in My Arms“ jasno je da tako neće biti i na albumu Drift. Pesmom „When I Held You in My Arms“ dominira noćna slowcore atmosfera tipična za muziku benda Spain.

„Secret Light“ sa melodijom na klavijaturi u prvom planu,  odličnoj deonici na perkusijama, saksofonom koji pluta u pozadini , kreće se između džeza i krautroka.

„Rose On Top of the World“  u kojoj se The Men se vraćaju u psych pop folk vode je pesma koja vas svojom melodijom hvata na prvo slušanje. Sa usnom harmonikom i lap steel gitarom u pesmi  „So High“ The Man klize u country rock, da bi se već u „Killed Someone“  napravili zaokret od 180 stepeni odprašili punokvrni pank a odmah zatim  u „Sleep“ ponovo uklizili u psihdelične magle.

The Men su tokom svoje karijere pokazali da se ne boje ekspreimenta i da nikada ne igraju na sigurno, što je možda neko mogao očekivati nakon uspeha njihovog albuma Open Your Heart iz 2012.godine. Iako deluje da na momente da na Drift,  The Men gube fokus koji je bio karakterističan za sva prethodna izdanja, ovaj album je ipak svojevrsna šetnja kroz njihovu karijeru i upečaljiv dokaz muzičke svestranosti ove bruklinske četvorke.