Life - North East Coastal Town [2022]

Life
North East Coastal Town
Liquid Label / 2022

Poslednjih  par godina postaje pomalo teško pratiti šta sve novo od muzike dolazi sa britanske muzičke scene. Ono što se poslednjih godina dešava na britanskim ostrvima nije ništa što već nije viđeno ranije, tokom eksplozije madchester a zatim i brit pop scene. Kada izdavačke kuće namirišu da nešto postaje popularno, krene pomama sa objavljivanjem gomile mladih bendova čija se muzika može ukalupiti u to što je u tom trenutku profitabilno. Mnogo toga objavljenog jednostavno nije vredno slušanja a kamoli pomena. Ali u celoj toj masovnoj produkciji dešava se da promakne nešto što i nije tako loše.

Jedna od takvih pojava je i bend Life koji dolazi iz Hala. Pre dve godine Life su objavili svoj treći album „North East Coastal Town“ koji je muzički omaž njihovom rodnom gradu. Pre pomenutog albuma Life su objavili "Popular Music“ (2017) i „A Picture of Good Health“ (2019). To da ja nisam pronašao ove albume ili ovaj bend svih ovih godina je nešto me muči, jer ko zna koliko toga postoji, što vredi poslušati a jednostavno vam promakne.

Life se po svom zvuku ponajviše uklapaju u post punk žanr iskusno prošaran uticajima brit popa, dream popa ili indie rock. „Friends Without Names“  upravo spada u post punk koji je popularan poslednjih godina. Snažna bas linija dominira pesmom, veoma oštar vokal Mez Greena, koji je više spoken word negoli pevanje, arpedjo na gitari Micka Sandersa sve to uokvireno motorik ritmom Stewa Baxtera.  Ovakav sklop pesme mogli smo da čujemo kod gomile bendova sa nove ritnaske scene poput Shame, Fountains D.C. , ali i pored toga ovo je veoma dobra i upečatljiva numera.