James Mangold
James Mangold, Scott Frank, Michael Green
engleski, meksikanski
7.7
7

Posle sedam različitih nastavaka serijala X-Men, gde se Wolverine redovno pojavljivao, prosečni gledalac je ostao zasićen i nije mnogo mario za ostale nastavke ma kakvi oni bili.

Napredak CGI tehnologije po pravilu je kompletirao sve filmove sa superherojima fantastičnim akcijama, neprirodnim performansama ljudskih tela i spektakularnim eksplozijama na kraju. Zaista mali broj tih filmova se može smatrati iole drugačijim od svog prethodnika.

Nekako isuviše tiho i bez mnogo pompe, pojavio se „Logan“, navodno zadnje izdanje sa junakom Wolverine kog i dalje igra, ovog puta odlično, Hugh Jackman. Film je sasvim drugačiji od svojih prethodnika, i vredan je pominjanja na ovim stranicama.

Za razliku od pomenutih filmova i franšiza Marvela, Logan deluje mnogo prirodnije i prihvatljivije. Najbitnije od svega je što film „Logan“ poseduje karaktere sa kojima se možemo identifikovati i za koje iskreno brinemo šta će im se događati u razvoju filma. Kao što je neko pomenuo, u vezi sa ovim filmom, Logan nije samo odličan film o superherojima – on je odličan film što se svakog žanra tiče. „Logan“ dosta povlači od western ere i filma „Shane“ koji je našao poseban deo u okviru ovog ostvarenja. Baš kao i Shane, Logan je okačio svoje „oružje“ o klin i sada živi potpuno povučeno vozeći limuzinu na iznajmljivanje, vodi brigu o dr.Čarlsu koji je u skoro pa desetoj deceniji (Patrick Stewart) i obitava u napuštenom skladištu na obodu pustinjskog grada sa jednim od retkih preostalih mutanata, Caliban-om (Stephen Merchant). Ne želim da otkrivam više od ove priče i da kvarim praćenje filma, reći ću samo da će jedan nenadan susret uskomešati Loganovu mirnu priču na marginama ovog društva.