BBC
Matt Berry and Rich Fulcher
UK
engleski
8.8
8
Prva epizoda Snuff Box serije počinje vešanjem i to nije usamljeni incidentni momenat u okviru ovog malog ostvarenja. Met Beri (Matt Berry) i Rič Fulčer (Rich Fulcher) su ulogama dželata - kao glavni "hengmen" i njegov pomoćnik. Većina epizoda orbitira upravo oko njivoe profesije i privatnog kluba slične im gospode gde odlaze da ublaže presiju svog napornog rada.
Snuff Box možda nije jedna od najcrnjih komičnih serijala ikada ali je sigurno zaslužila mesto među ozbiljnom ekipom u vrhu liste. Veliki deo tog magičnog šarma i zavodljivosti dolazi od prijatnog i nadasve relaksirajućeg odnosa prema smtri, seksu, psovkama i ... drugim tabuima. Ne samo da Snuff Box golicave teme uzima zdravo za gotovo, već prosto formira pravu feštu i vatromet oko njih, sklapajući svoje plišane kandže oko materijala koji se nikada ne bi mogao prikazivati u Americi.
Beri i Fulčer nisu krenuli od Snuff Box - o, kako se varate vi naivci. Njihov susret je ovekovečen u jednoj ranijoj eksploziji na BBC nebu (o kojoj će u narednim recenzijama itekako biti reči) pod jednostavnim nazivom "The Mighty Boosh" (kako ga IMDB prevodi - "Kosijaneri"). Kao i pomenuta serija, Snuff Box stoji na tankoj liniji žileta egzistirajući između skeč-šoua i sitkoma. Mnogima će ovo biti previše. Za one, pak, koji ostanu duže uz ovo nestvarno ostvarenje, naglašavamo da kontinuiteta u priči koja bi trebalo da vezuje niti kako bi se snašli u tamnim vilajetima scenarija ipak ima ali je dobrano sporadičan i mnoge situacije se povezuju, vrlo često bizarno i neočekivano kroz, naglasiću, "samo", 6 epizoda. Mnoge humorističke serije su godinama pokušavale ovakvu tajnu tehniku ali niko nije agresivniji u tome od ekipe iza Snuff Box. Zato je Snuff Box tako unikatan u svom kretanju kroz video imaginaciju percepcije gledaoca.
Kako bi pridodao i muzičku komponentu u kompleknost forme, Beri se potrudio da napiše muzička intermeca, uključujući i naslovnu numeru koju vaš recenzent tako iskreno obožava. Muzika postaje ključna komponenta koja vrši sirovu obradu prostih skečeva u kompleksnu formulu. Kako traje, Snuff Box opasno naginje ka oštroumnoj satiri preteći da u potpunosti eliminiše jednostavne skečeve i proste fazone. Ako se držimo okvira klasičnog sitkoma, mnogi skečevi zahtevaju poznavanje fora iz prethodnih epizoda kao i poznavanje višestrukih karaktera koje igraju Beri i Fulčer. Iako ovo objašnjenje može ličiti na toliko poznat termin "YouTube" klipova, Snuff Box to definitivno nije. Kako epizode odmiču, tempo lagano pada, što je i razumljivo jer se najviše goriva potrošilo na početku ali ovaj svemirski brod i dalje leti na velikim visinama i to bez nekih posebno upečatljivih skečeva koje pamtite celog života, kao slatki fil od kolača, koji kad pojedete, ostatak vam se ne čini tako ukusnim za nepca. Snuff Box je proizvod koji je ukusan i u svom patišpanu i po koricama koje su isto tako slatke kao i sama esencija celog kolača. Uz to, sve je lako svarljivo i podiže raspoloženje.

Upozorenje : nije za konzervativce i puritance pa bih zamolio kategorisane osobe da nikako ne gledaju video ispod. Ako ima male dece i osetljivih kućnih ljubimaca, molimo vas, izvedite ih napolje iz prostorije. Hvala !